Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Essxan schreef:Stootkuur vitamine b12 bestaat niet. Of je hebt een tekort en zit de rest van je leven aan de injecties of je hebt geen tekort.
Waarde vitamine b12 na injecties zegt niks aangezien deze dan altijd hoog zal zijn. Gezien jou klachten denk ik toch serieus dat je een b12 tekort hebt.

ik heb idd weer een verzorgpaard gevonden. Ik wacht ook echt niet af of iemand eens bij mij komt aankloppen, alleen vaak als ik dan een berichtje stuur dan krijg ik of niets terug of een hele korte reactie. Bijvoorbeeld met hetzelfde meisje van het berichtje in de tekst. Vorige week zaterdag vroeg ik wat ze te doen had in de ochtend want ik wist dat ik bij haar in de buurt zou zijn. Dan krijg ik terug bij de paarden en smiddags wedstrijd. Dus ik stuur terug oe spannend! En toen niets meer. Savonds nog eens gevraagd hoe het was gegaan en zegt ze zo en zoveel punten sprong vaak over maar gelukkig toch winst. En dan denk ik hoe doet ze het toch elke x gaat het voor haar gevoel niet lekker en rijd ze toch mooi winst. En dan stuur ik ook terug. "Hoe doe je het toch, toch nog mooi winst" en daarna niets meer.
Lootje1991 schreef:Essxan schreef:Stootkuur vitamine b12 bestaat niet. Of je hebt een tekort en zit de rest van je leven aan de injecties of je hebt geen tekort.
Waarde vitamine b12 na injecties zegt niks aangezien deze dan altijd hoog zal zijn. Gezien jou klachten denk ik toch serieus dat je een b12 tekort hebt.
Oke ik vind het dan raar dat de assistente mij heeft afgewimpeld met het is allemaal goed hoor en daarna hing ze op. Ik had een tekort van 87 toen ik aan de 5 weekse kuur begon. Ik weet alleen niet precies wat mijn waarde was nadat ik een maand er mee gestopt was. Ik hoor nu ook alleen maar om mij heen, "het zit gewoon tussen je oren".
Bedankt plk voor je oppenende woorden. Sporten zou ik wel willen doen ja, maar ergens anders werken gaat helaas niet. Ik heb gewoon een fulltime baan van tussen de 40 en 50 uur pw
Lootje1991 schreef:Ik wacht ook echt niet af of iemand eens bij mij komt aankloppen, alleen vaak als ik dan een berichtje stuur dan krijg ik of niets terug of een hele korte reactie. Bijvoorbeeld met hetzelfde meisje van het berichtje in de tekst. Vorige week zaterdag vroeg ik wat ze te doen had in de ochtend want ik wist dat ik bij haar in de buurt zou zijn. Dan krijg ik terug bij de paarden en smiddags wedstrijd. Dus ik stuur terug oe spannend! En toen niets meer. Savonds nog eens gevraagd hoe het was gegaan en zegt ze zo en zoveel punten sprong vaak over maar gelukkig toch winst. En dan denk ik hoe doet ze het toch elke x gaat het voor haar gevoel niet lekker en rijd ze toch mooi winst. En dan stuur ik ook terug. "Hoe doe je het toch, toch nog mooi winst" en daarna niets meer.
Lootje1991 schreef:[quote="
Oke ik vind het dan raar dat de assistente mij heeft afgewimpeld met het is allemaal goed hoor en daarna hing ze op. Ik had een tekort van 87 toen ik aan de 5 weekse kuur begon. Ik weet alleen niet precies wat mijn waarde was nadat ik een maand er mee gestopt was. Ik hoor nu ook alleen maar om mij heen, "het zit gewoon tussen je oren".
Bedankt plk voor je oppenende woorden. Sporten zou ik wel willen doen ja, maar ergens anders werken gaat helaas niet. Ik heb gewoon een fulltime baan van tussen de 40 en 50 uur pw
Lootje1991 schreef:Klopt essxan ik heb al in het topic gereageerd toen ik net te horeb kreeg dat ik aan de kuur moest beginnen. Misschien toch nog maar eens de huisarts bellen. Het is alleen vervelend dat ik elke x de assistente aan de lijn krijg en als ik een afspraak heb bij de huisarts ben ik ook elke x weer met 5 min buiten zonder iets wijzer te zijn. Hmmm misschien toch maar eens volhouden
Lootje1991 schreef:Zou je dat misschien iets meer kunnen uitleggen?
ook moeten bedenken dat ik eens moest ophouden met mijn eigen maatstaven aan anderen op te leggen. Om te verwachten dat ze net zo met mij omgaan als ik met hen. Natuurlijk zou het fijn zijn als het wel zo was, en natuurlijk lukt het mij ook niet altijd, maar het is in ieder geval erg prettig om je dit af en toe te realiseren.
. Weet je wat ook is, ik ben ook zo'n ramp in contacten onderhouden via sms/chat. Voor mij is chatten geen prioritair communicatiemiddel. Dus het gebeurt wel eens dat ik even wat op en neer stuur, dan stuurt de andere een bericht en denk ik "ah ja, ik ga eerst even dit doen en dan antwoord ik wel weer"...maar dat antwoord komt er dan niet
. Of ik ben op fb aan het chatten, en iemand die irl naast mij staat vraagt me of ik even iets wil doen, dan stop ik gewoon en ben ik een tijdje weg (als het natuurlijk geen heel emotioneel gesprek is). Ik vind dat leuk om wat over koetjes en kalfjes te praten, en als iemand iets serieus vraagt zal ik ook antwoorden. Maar ik kan gerust niet meer reageren als ik weer met iets anders bezig ben. Terwijl in een echt face to face gesprek ga ik niet plots mijn gesprekspartner verlaten omdat ik iets anders wil gaan doen of leg ik de telefoon niet zomaar neer zonder iets te zeggen
.