Problemen met boohoo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HappyBuddha

Problemen met boohoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-15 12:57

Hallo bokkers,
Ik heb een aantal keer een bestelling geplaatst bij boohoo. Nu krijg ik in een keer een brief in het engels dat ik een under-payment heb van bijna €500, en ik zou niet weten hoe. Ik betaal altijd via ideal dus het is niet dat ik achteraf moet betalen. Ik heb al gemaild maar nog niks terug, en ik zit behoorlijk te stressen want ik kan niet zomaar €500 ophoesten.. Weet iemand hoe ik hieraan kom of wat ik kan doen?

Groeten sophie

Soez

Re: Problemen met boohoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 13:05

Als je het hebt betaald via Ideal heb je toch ook bewijs? Dus stessen lijkt me een beetje onnodig.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 13:07

Weet je zeker dat die mail echt van dat bedrijf komt, is het geen phishing-mail?

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 13:11

NdV74 schreef:
Weet je zeker dat die mail echt van dat bedrijf komt, is het geen phishing-mail?

Dit.
Als jij altijd netjes betaald hebt en je krijgt nu ook geen reactie terug, zou ik een beetje gaan twijfelen aan de echtheid van de mail. Ik zou niet meteen gaan stressen hoor!

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-15 13:33

Maar het is dus een brief, met dingen er op die ik besteld heb. Nu heb ik inderdaad ook dingen besteld die er op staan, maar ook dingen die ik nooit heb besteld...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 14:13

Gewoon even afwachten en rustig blijven. Heb je nog de bevestigingsmails van Boohoo van je bestellingen? Die zou ik er even bij zoeken + screenshots van de betalingen die je hebt gedaan. Dan heb je in ieder geval de documentatie bij de hand, ze trekken niet ineens 500 van je rekening af hoor. ;)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 14:17

SophieFT schreef:
Maar het is dus een brief, met dingen er op die ik besteld heb. Nu heb ik inderdaad ook dingen besteld die er op staan, maar ook dingen die ik nooit heb besteld...

Heb ik ook een keer gehad. Ze waren zelfs aan het dreigen in de brief. Heb er niet op gereageerd en heb ook niks meer gehoord. Ik had ze gegoogled en bleken inderdaad oplichters te zijn. Kan jij ze niet googlen?

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-15 14:36

Momenteel zit ik in een whatsapp groep met mensen die hetzelfde probleem hebben. Mochten meer mensen dit hebben, stuur even een pb en ik zorg dat je er ook in komt.

Ik heb ook nooit een krabbel oid hoeven zetten bij ontvangst, dus weet niet of ik daar nog wat mee kan.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 14:37

Bel of mail (met scan van de brief erbij indien mogelijk) ze anders even (gebruik de contactgegevens die op de website staan, niet die op de brief voor alle zekerheid). Dan zit je ook niet meer in onzekerheid ;)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 14:38

Je kunt toch op de telebankieren site/app precies de betalingen zien?
Controleer de rekeningnummers nog eens met het rekeningnummer vn boohoo. Heb je naar het juiste nummer overgeschreven? Dan ook niet meer stressen.