Weet je niet wat je moet maken? Heb je inspiratie nodig? Zoek je knutseltips?
In dit topic kun je al je surprisevragen stellen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MoonChloe schreef:Ik had een fantastisch idee voor een surprise (een kistje omwikkeld met kettingen met daaraan een cijferslot, oplossing te vinden door middel van de gedicht). Helaas heb ik iemand getrokken die geen groot plezier beleeft aan zulke dingen, dus nu tast ik weer in duister. Ik ben geen creatief type dus ik vind het heel moeilijk om iets anders te verzinnen. Iemand die een ander creatief idee heeft?
Jaja het is ongelofelijk vroeg maar nu heb ik wel alle tijd om iets te maken, dus iets moeilijker mag ook.
san4nie schreef:Wat ik al voorbij heb zien komen zijn een enorme houten dobbelsteen, een bak met gel en gestort in cement.
Ik moet ook nog wat bedenken voor mijn zwager..
Maaaarije schreef:san4nie schreef:Wat ik al voorbij heb zien komen zijn een enorme houten dobbelsteen, een bak met gel en gestort in cement.
Ik moet ook nog wat bedenken voor mijn zwager..
Waar houd hij wel en niet van?
Wat voor cadeautje komt er bij, hoe wil je het graag inpakken?
Dus moet het bij het cadeautje passen?

Maaaarije schreef:@san4nie, gewoon fietsen of mountenbiken?
@Klarinda, waarom maak je niet zelf een hele grote gevulde speculaas? Zijn vast wel recepten te vinden. En dan gewoon alles keer een aantal keer doen zodat hij groot word. En dan kan je evt open snijden, stukje uithollen en daar een cadeautje in doen. Of een bordje er onder en daar de cadeautjes in.

Klarinda schreef:Maaaarije schreef:@san4nie, gewoon fietsen of mountenbiken?
@Klarinda, waarom maak je niet zelf een hele grote gevulde speculaas? Zijn vast wel recepten te vinden. En dan gewoon alles keer een aantal keer doen zodat hij groot word. En dan kan je evt open snijden, stukje uithollen en daar een cadeautje in doen. Of een bordje er onder en daar de cadeautjes in.
Dit is wel een tof idee, alleen als ik dus zo'n gevulde speculaas maak, dan kan ik alleen platte cadeautjes kopen en geven, anders past het er niet in![]()
Hoe bedoel je een bordje er onder? Wat voor bordje?
Zijn er nog meer ideeën voor een gevulde speculaas surprise? Zij houd ook erg van de New Yorker (winkel) en de Primark, misschien kan ik die na maken. Iemand daar nog ideeën over?

helaas doen wij alleen cadeautjes.
cadeautjes liggen al te wachten tot hij klaar is!