Omdat bokt tegenwoordig voor alles gebruikt kan worden.. Dacht ik....... Misschien kan iemand op bokt mij helpen!
Mijn iPhone heeft zich vanavond namelijk tegen mij gekeerd.. Tot nu toe was ik erg tevreden over mijn iPhone 5C, op de reguliere 'wat een rot-telefoon'-incidentjes na, konden wij het namelijk prima vinden.
Maar vanavond heeft mijn telefoon bedacht dat het niet zo cool is om naar het 'ontgrendel-scherm' te gaan. (Bij mijn begin scherm staat er "Schuif naar rechts om te ontgrendelen", daarna moet ik de ontgrendel code invullen en kan ik dus mijn telefoon gebruiken. Hij schoof alleen niet meer naar rechts.........)
Omdat ik hem niet kon ontgrendelen, kon ik hem ook niet even aan en uit zetten.
Toen kwam ik op het geniale idee om dan de knopjes maar eens één voor één af te gaan en uit te proberen, dat vond mijn telefoon errúg onaardig van mij en nu is het scherm wit.. Alleen maar wit.
Omdat Apple het een geniaal idee vond om geen losse batterij in de telefoon te doen, maar eentje die je er zelf niet uit kunt halen, is simpel het 'batterij eruit en erin' ook geen optie...
Toen dit grapje begon (ruim 2 uur geleden), was mijn batterij nog maar op 10 procent.. Normaliter valt ie dan binnen een uur wel uit, maar deze keer heeft ie besloten het extra lang te doen..
Heeft iemand voor mij een tip?
Ik kom op het moment niet verder dan: De iPhone uit het raam gooien en zo snel mogelijk een normale, meewerkende telefoon te kopen.. Maar aan die oplossing heb ik nú niks én die is niet zo leuk voor mijn portemonnee.. Dus als er nog geniale bokkers zijn met ideeën?

Alvast bedankt!
Groetjes Jacyntha