Waar haren op Japanse manier laten ontkrullen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

chimello

Waar haren op Japanse manier laten ontkrullen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 21:29

Hoi bokkers!

Ik zou mijn haren graag op de Japanse manier willen laten ontkrullen. Ik heb dit in Japan al eens laten doen en wauw, wat een geweldig resultaat. Hierna een andere behandeling hier laten doen, totaal geen resultaat en veel geld kwijt voor noppes resultaat. Ik heb alles afgezocht via google, MP, websites en ik kan niets vinden.

Ik vroeg me af of er toevallig bokkers zijn die dit hebben laten doen en welke kapsalon dit was. Wellicht is er ook een keten die buiten jouw regio ook in Maastricht zit en daar ook deze behandeling aanbiedt. Dit is dus permanent ontkrullen, en ik sta niet meer zo open voor andere behandelingen omdat mijn haren echt stijfkoppig blijven krullen bij het kleinste druppeltje vocht :\

Dus wie weet is er wel een reddende engel op bokt die een antwoord voor me heeft :o
Bedankt voor het lezen!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:30

Hier helaas geen tip voor je. Maar misschien is het een goed idee om in je OP te vernoemen welke behandeling je erna hebt geprobeerd en die onvoldoende bleek. Op die manier voorkom je misschien onnodige posts.

Murthul

Re: Waar haren op Japanse manier laten ontkrullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:37