Binnenhuisarchitect gezocht voor badkamer!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

Binnenhuisarchitect gezocht voor badkamer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 13:23

Ja zoals de titel eigenlijk al zegt zijn wij op zoek naar een binnenhuisarchitect voor de badkamer. Deze persoon mag nog gewoon in opleiding zijn of eventueel een klusje naast werk willen doen :P

Wij zijn sinds september dit jaar gelukkige eigenaren geworden van een nieuwbouw woning, en ja dan komt alles bij kijken.. Het is ons eerste huis en ik vind het allemaal maar erg moeilijk kwa indelingen waar moet waar en nog maar niet te spreken over welke kleuren tegeltjes waar je wil en hoe je het wilt.. Naast dat wij beide erg druk zijn met werk hebben wij nu dus al bijna 2 maand een huis waar we dus nog niks in gedaan hebben _O- en we stiekem helemaal geen klussers/designers zijn :')

Nou heb ik al verschillende doe het zelf ellendige programma's geprobeerd met ontwerp zelf je badkamer etc etc, nou de laptop kreeg bijna vliegles dus dit was niet zo heel erg succes :')

Ik weet wat ik mooi vind (heb ook wat plaatjes) en hoe ik het ongeveer wil hebben of wat er allemaal in moet komen, maar hoe en waar en het uitwerken nee dat is echt niet voor mij weg gelegd.. Ik zoek dus iemand die gezellig met mij aan de hand van mijn plaatjes en gedachten een paar schetsen kan maken en daaruit een eventuele 3D ontwerp maken.. ik ben zelf zo vreselijk inspiratie loos -O- Wij zijn bereid om gewoon iets voor te geven waar we samen voor de tijd eventueel uit kunnen komen, dure bureau's kunnen wij helaas niet betalen vandaar dat denk bokt heeft zoveel leden wie weet zit er iemand tussen! En misschien haal je hieruit nog eventueel andere leuke klusjes :D Wie weet word jou ontworpen badkamer wel echt gemaakt, we hebben een mooie ruime badkamer van bijna 3,5 bij 2,75m

Jullie zouden ons super helpen! *\o/* *\o/*

_Marinke_

Re: Binnenhuisarchitect gezocht voor badkamer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:56

Ik stuur je even een pb.. :)

Nini1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:01

Dit kun je ook gewoon laten maken bij een badkamer zaak. Wij zijn onlangs bij Grando geweest en hadden ook wel een beeld van wat we wouden, maar hebben toch met behulp van hun wat andere keuzes gemaakt. Zij maken een 3D ontwerp voor je en kijken wat er allemaal mogelijk is.

Edit: Dit is trouwens gewoon gratis en vrijblijvend. Wij werden uitgenodigd nadat we een folder hadden aangevraagd.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:04

Gewoon even bij een badkamerboer binnenlopen! Aangeven wat je mooi vindt of in gedachte hebt en dan gaan zij met jou aan de slag met een 3D ontwerp en dan rollen er vanzelf dingen uit... :j