trouwlocatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

justxanna

trouwlocatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 12:20

Afbeelding

Wij willen graag +/- over 2 jaar gaan trouwen, we zijn al ongeveer 5 jaar samen..
Ik wil graag een boeren thema, dus een oude schuur maar die zijn best moeilijk te vinden, particulier ook.

Heeft er iemand tips? puur om onszelf te oriënteren!
Het liefst wil ik alles zelf regelen, dus het eten, versiering etc

<3

Sammie

Re: trouwlocatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:31

Heb je al gegoogled? Want dit zou op veel locaties toch wel mogelijk moeten zijn.

En in welke buurt zoek je iets. Als je Groningen woont lijkt het mij dat je niet een locatie in Limburg wil :)

justxanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 12:33

Ik heb gegoogeld inderdaad, en deze locaties gevonden: http://thegreatbarn.nl/locatie-verhuur/
Wij wonen zelf in zeeland nabij grens west-brabant, maar zijn niet beroerd om naar zuid-holland, brabant, gelderland te gaan!

Beaminde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:40

Hallo!!

Ik ben momenteel bezig om het bedrijf van mijn moeder over te nemen op een voormalige boerderij. Wij hebben al diverse bruiloften gehad. Wellicht dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:40

En de familie ziet daar ook geen probleem in? Ik zou dus echt niet helemaal naar puntje Limburg willen voor een bruiloft als je zoals mij boven Zwolle woont.

justxanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 12:50

nee, familie ook geen probleem, vervoer wordt geregeld en mijn familie komt uit het buitenland dus blijven slapen in nabije hotel. Of een andere oplossing... daar hebben we nog niet echt aan gedacht maar wij weten dat ze het geen probleem vinden.
Groetjes

justxanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 12:50

nono_roos schreef:
Hallo!!

Ik ben momenteel bezig om het bedrijf van mijn moeder over te nemen op een voormalige boerderij. Wij hebben al diverse bruiloften gehad. Wellicht dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen?

Hoi, stuur me pb :)

justxanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 12:51

WiancaR schreef:
En de familie ziet daar ook geen probleem in? Ik zou dus echt niet helemaal naar puntje Limburg willen voor een bruiloft als je zoals mij boven Zwolle woont.

Het is allemaal ongeveer 1 uur rijden, zuid-holland bedoel ik niet grens tussen zuid en noord bijvoorbeeld. Wil een leuke locatie, hopelijk trouw ik namelijk maar 1 keer :D

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:04

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:10

WiancaR schreef:

Nee, want stel je voor dat je dit iedere week moet doen :+
Mocht ik ooit zo'n uitnodiging krijgen dan lijkt me dat juist hartstikke gaaf.
Indien je het niet allemaal zelf wilt regelen TS, dan is trouweninhetbos.nl een aanrader.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:14

Kinke schreef:
[paard] schreef:

Nee, want stel je voor dat je dit iedere week moet doen :+
Mocht ik ooit zo'n uitnodiging krijgen dan lijkt me dat juist hartstikke gaaf.
Indien je het niet allemaal zelf wilt regelen TS, dan is trouweninhetbos.nl een aanrader.

Ouderen, gezinnen met hele kleine kinderen, mensen die slecht ter been zijn, chronische ziekte hebben etc etc. Het zou toch jammer zijn als je daar niet aan gedacht hebt en daardoor dierbaren op je bruiloft mist? Maar ik zie dat het voor de familie van Ts geen enkel probleem vormt gelukkig!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:25

Voor wie is de bruiloft dan eigenlijk? :+

Hele kleine kinderen hebben imo sowieso al weinig op een bruiloft te zoeken, dus om daar je feest op aan te passen.. Das makkelijk opgelost.. Uitnodiging naar alleen de ouders sturen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:28

Mijn broer gaat trouwen in Friesland, ik stuur je de link even via PB. We gaan er 2 nachtjes slapen, het wordt een groot maar casual feest.

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 20:32

Ohh ik heb een tijdje terug iets gelezen over een nieuw bedrijfje die precies dit soort trouwlocaties promoot, volgens mij hadden ze in de meeste provincies al wel iets. Ik ga heel diep in m'n geheugen graven :+

[edit] yeah gevonden! En zie dat Kinke hem ook al had getipt. http://www.trouweninhetbos.nl/thema-barnweddings/

justxanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 20:45

Jettie schreef:
Ohh ik heb een tijdje terug iets gelezen over een nieuw bedrijfje die precies dit soort trouwlocaties promoot, volgens mij hadden ze in de meeste provincies al wel iets. Ik ga heel diep in m'n geheugen graven :+

[edit] yeah gevonden! En zie dat Kinke hem ook al had getipt. http://www.trouweninhetbos.nl/thema-barnweddings/

Dankjewel! ik had deze website inderdaad ook al bekeken, alleen de laaste sprak me echt aan... vandaar dacht ik dat ik het op bokt kon proberen voor tips en ideeën! :o Dankjewel

justxanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 20:48

Sammie schreef:
Voor wie is de bruiloft dan eigenlijk? :+

Hele kleine kinderen hebben imo sowieso al weinig op een bruiloft te zoeken, dus om daar je feest op aan te passen.. Das makkelijk opgelost.. Uitnodiging naar alleen de ouders sturen.

Alleen de ''familie'' al van mijn vriend telt 30 mensen, dus ouders > broers zussen > man/vrouw daarvan en daar de kinderen van... :D
Mijn familie komt uit het buiteland en dat zijn er ongeveer 15
Dat zijn dan de daggasten exclusief getuigen (4)

Dus er komen volwassenen én kinderen... maar die kinderen zijn wel wat gewend hoor met bij elkaar 100 neefjes en nichtjes (zonder overdrijven)! :j er trouwen heel veel mensen in die familie van me vriend, dus daar maak ik me geen zorgen over!

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 20:59

Ik werk in Ommeren. Geen idee of dat qua reistijd te doen is( Gelderland)
Mijn neeft heeft hier in mei ook zijn bruiloft gegeven.

Het is een zeer landelijk ingerichte zaal. Heel knus en gezellig. Klinkt wel een beetje zoals je zoekt. Verder is alles bespreekbaar. En alles is ook op locatie te regelen. Buffet ed. Feest zelf, en het is ook een officiele trouwlocatie! Geen heen en weer gereis van de ene plek naar de andere plek. Alles kan op één locatie worden georganiseerd. Bij mijn neef waren er ongeveer 140 mensen aanwezig. Dit was wel echt het maximum. Ongeveer 120 man is wel "genoeg"zeg maar :)

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:12

Er zit een grote schuur in Kamperland in Zeeland dat moet je wel zelf inrichten binnen, kunnen een paar honderd man in misschien is dat wat

justxanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 21:22

Jamiejoyce schreef:
Er zit een grote schuur in Kamperland in Zeeland dat moet je wel zelf inrichten binnen, kunnen een paar honderd man in misschien is dat wat

Klinkt geweldig, precies wat ik zoek.. Weet je ook het adres of iets? Ik ga googlen!

justxanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 21:24

is het boerderij land en zeezicht kamperland?

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:53

justxanna schreef:
is het boerderij land en zeezicht kamperland?

Ja die bedoel ik een mooie locaties, daar spreek je een vaste prijs af en mogen de gasten onbeperkt drinken. Als je niet heel veel gasten heb kunnen ze ook de helft afsluiten