Nu echter, zijn we begonnen met de standaarddeviatie berekenen, en dat soort malle fratsen. Ik heb wiskunde gehad tot mavo 3, dus voor mij zijn sommen met rare tekentjes en tussen haakjes hetzelfde als Chinees. Nu wordt de proeftoets besproken, die ik nog niet heb gemaakt omdat ik het toch nog niet snapte, maar ik heb nu al hoofdpijn van al die cijfers en haak ik maar af, want het is me allemaal veel te ingewikkeld.
Volgende week nog maar een poging wagen om iig een groot deel te gaan snappen, want alles in mijn hoofd stampen gaat niet lukken denk ik. Gelukkig zijn er een aantal klasgenoten die het snappen en me willen helpen, want alleen ga ik dat niet redden.
Ik hoop dat ik het met een beetje geluk ga halen, maar ik vind het echt heel lastig. Wie heeft er nog meer SPSS op school?
. Ook vele uren gefrustreerd aan besteed. Inderdaad gewoon even iemand zoeken om je te helpen anders blijft het lastig
Ik heb er met mijn scriptie echt van genoten... Uiteindelijk snapte ik het zelfs zo goed en gingen ze er bij mijn verdediging zo op in dat ik het nog uit kon leggen ook
)