Lavazza koffiemachine iemand ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmx

Lavazza koffiemachine iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 15:08

Ik heb sinds kort mijn eerste espresso machine aangeschaft via marktplaats. Een mooie Lavazza o modo mio. (Zie afbeelding) Nu heb ik 0,0 verstand hiervan en er zat ook geen handleiding bij. Zijn er bokkers die er een hebben en er verstand van hebben? Ik heb nu een aantal heerlijke cappuccino's kunnen maken maar nu snap ik er niks meer van. Ik heb hem net aangezet en alle 3 de knoppen knipperen. 1 met een half kopje, 1 met een hele kop en 1 knop voor het schuimpijpje. Ze blijven alle 3 knipperen en er gebeurt niks als ik erop druk. Behalve bij de knop met het hele kopje, dan gaat hij keihard herrie maken en denk je dat er koffie zal komen maar er komt gewoon niks uit en na paar seconde stopt hij.. Ik heb er een cup inzitten, de hendel naar voren getrokken en dus gaatjes geprikt. Heb al 6 cupjes in totaal verspilt aan dit ding.. Iemand die mij kan helpen? |(

Afbeelding

Deze 3 knopjes knipperen oranje..
Afbeelding

xkimmx

Re: Lavazza koffiemachine iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 15:16

Oh top dankjewel! Had wel handleidingen gedownload maar zag als eerste italiaans dus ging er eigenlijk vanuit dat dat de italiaanse handleiding was omdat ik had gekozen voor Nederlandse. :o Maar het zijn dus alle talen in 1 handleiding. :o Thanks hopelijk staat er iets in waar ik iets aan heb :D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 15:37

Knipperen betekend meestal opwarmen!

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 15:44

_AB_ schreef:
Knipperen betekend meestal opwarmen!

Dit of geen water meer :+

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 15:50

Het was opwarmen inderdaad! :D Water was voldoende. Drukte gewoon op de knop niet wetende dat hij moest opwarmen. :o Heb nu alle stappen gevolgd en de handleiding uitgeprint, gaat helemaal goed komen nu bedankt!

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 10:26

Het lukt me nu om 1 kopje te zetten. Maar weet iemand hoe je daarna meteen een 2e kan maken? (met opschuimen) Ik doe nu iedere keer voordat ik hem ga gebruiken het waterreservoir vullen. Maar moet dat na je eerste kop, als hij in principe nog warm is ook weer? Help! Anybody? :D