Het beste cadeau voor de vriend die ALLES voor me doet!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EvaTommie

Het beste cadeau voor de vriend die ALLES voor me doet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 12:41

Ja ik weet dat er heel veel van dit soort topics zijn maar toch heb ik graag mijn eigen topic.

Mijn vriend en ik zijn gek op elkaar, en hij doet echt alles voor me. Ik ben net geopereerd aan mijn knie dus hij doet nu nog meer voor me! ik wil hem graag bedanken maar elke x als ik aan hem vraag wat hij zou willen hebben zegt hij "liefde" of "jou" enz..

ik wil hem gewoon graag iets geven om mijn liefde en dankbaarheid te tonen!
Hij is net begonnen met de opleiding tot hoofdagent en sport HEEL VEEL! hij houd van gadgets en dat soort hebbedingentjes. Hij heeft al een ketting en horloge (van zijn ouders gekregen) en ik ben bang dat hij andere sieraden niet gaat dragen (maar misschien ook niet). Hij heeft samen met zijn opa (alle) Donald Duck pockets en boekjes (wat echt heel schattig is want hij is er helemaal gehecht aan!<3)

We hebben nog een bon om uit eten te gaan dus misschien kan ik daar iets mee combineren.
ik had nm eerst in gedachten om een te gaan wandelen op het strand en dan te gaan eten en dan een hotelletje, maar toen bedacht ik dat mijn hele been in een brace en lopen niet een heel goed idee is.

dus lieve bokkers, HELP ik weet niet zo goed hoe ik hem kan duitdelijk kan maken hoe veel ik van hem hou en hoeveel hij voor me betekend! We zijn nu dik anderhalf jaar samen , en hij is 20 jaar

Hopelijk kunnen jullie iets leuks bedenken!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 12:43

Een cadeau toont geen liefde tenzij het iets is dat afgestemd is op de persoon aan wie je het geeft. Daarmee kan geen bokker je helpen gezien jij degene bent die hem kent en niet wij.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 12:43

Misschien lekker uit eten en naar een musical/cabaret voorstelling. Evt overnachting

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 12:50

Een foto van jullie samen op een mooie manier uitgevoerd geven?! (bijvoorbeeld op aluminium/hout o.i.d.!?)

Een foto laten afdrukken op een kaars en daar dan een mooie tekst bij?

Bentuh

Re: Het beste cadeau voor de vriend die ALLES voor me doet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 12:55

Misschien iets met zijn sport? Een persoonlijke sportles van een goede trainer? Leuke gadgets voor het sporten?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 12:56

Wonen jullie samen of nog thuis?

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 12:59

Samen naar een leuke musical?

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 13:02

Ayasha schreef:
Een cadeau toont geen liefde tenzij het iets is dat afgestemd is op de persoon aan wie je het geeft. Daarmee kan geen bokker je helpen gezien jij degene bent die hem kent en niet wij.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

EvaTommie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 13:27

Charaz schreef:
Wonen jullie samen of nog thuis?

we wonen allebei nog thuis, maar dat is 500 meter van elkaar :D

ergens lang zitten word het niet voor mij mijn brace (en vanaf as dinsdag gips) is van mijn bovenbeen tot bijna mn enkel dus in een grote zaal zitten is lastig

Bentuh schreef:
Misschien iets met zijn sport? Een persoonlijke sportles van een goede trainer? Leuke gadgets voor het sporten?

Ja zeker, hij doet aan bootkamp en crossxpro. heb nog gedacht aan een crossxprovest maar dat is toch vrij prijzig!

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 13:29