Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar inderdaad, verder dan Blokker, Hema en V&D kom ik ook niet
Volgens mij verkoopt de AH XL hier ook bestek, maar of dat los is weet ik niet. moonsparkle schreef:We vonden het blokker bestek niks dus die word het niet. Bij de action ben ik pas geweest en daar zag ik het niet?
De rest ga ik even naar kijken bedankt. Ik wil geen set omdat het best prijzig is en ik het aan verschillende mensen voor mn verjaardag wil vragen. Dan kunnen ze zelf kiezen hoeveel ze er willen kopen.
Dorus schreef:Ik heb mijn bestek van de Hema. Ook stukje bij beetje bij elkaar gespaard door met verjaardagen e.d. te vragen. Alles was toen los te koop muv theelepels en gebaksvorkjes, die gingen per 4.
Ik heb nu een set voor 10 personen met gewoon en dessert bestek, 12 gebaksvorkjes, 12 theelepeltjes en een halve dubbele opschepset. Ik had eigenlijk tot 12 personen willen gaan, een volledige dubbele opschepset en de gebaksvorkjes en theelepeltjes nog verder uit willen breiden, maar toen is mijn serie uit de handel gegaan. Gelukkig kom ik meestal aardig toe met mijn 10 personen, alleen gebaksvorkjes en theelepeltjes kom ik echt tekort als het hele huis vol zit.