Televisie & Internet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PreHungaro

Televisie & Internet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-15 15:53

Ik ben erg benieuwd waar jullie je televisie & internet van hebben.
Ben een beetje aan het vergelijken, heb hele goede ervaringen met KPN maar vergeleken met Vodafone & Ziggo vind ik ze erg duur.

Zit nu bij Ziggo mij ben het zat. Vaak geen internet en met mijn werk is dat niet handig. Daarnaast heeft onze digitale ontvanger steeds kuren. Maar als we hem vervolgens opsturen blijkt hij weer prima in orde.

Dit heb ik voor mezelf al uitgezocht:

KPN: 60mb | eerste 6 maanden 35 | Daarna 60
Vodafone: 40 mbit | 40 euro p.m.
Ziggo 46 mbit | 46 euro p.m.

MissBambi

Re: Televisie & Internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:55

Ik heb internet en tv van Telfort. Betaal 39,49. Weet helaas niet hoeveel mb we hebben

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:57

Hier tv, internet en vaste telefonie van KPN. Ik ben erg tevreden! We betalen erg veel door de vaste telefonie erbij + een buitenlandpakket voor telefonie, dus dat zal je niet veel inzicht geven.

We hadden eerst Ziggo, maar daarmee haalden wij echt belachelijk lage internetsnelheden. Dat schoot dus niet op. Ik betaal liever iets meer voor iets dat wel werkt.

Ik wist niet dat Vodafone ook internet aanbiedt. Ik loop duidelijk nog achter...

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:59

Ik zit ook bij Ziggo en wil ook graag overstappen, t is regelmatig ellende...

Ik vind de aanbieding van KPN wel interessant, over een jaar kost dat net zoveel als ziggo ongeveer alleen dan wel spotify erbij en sneller internet..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:43

Hier ook Ziggo, maar ik heb nergens last van. Snel internet (net even een speedtest gedaan, en zit nu tegen de 100Mb/sec aan..) en het ligt er niet vaak uit.
Wij hebben gewoon kabeltv, digitale tv vind ik maar niks, dus daar kan ik niks over vertellen..

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:45

Hier kpn. Inclusief monteur en Spotify. Straks moet ik wel 60 euro betalen maar ik heb echt Never de nooit problemen. Daarnaast zit ik met mijn tel ook bij kpn! Scheelt weer met de combivoordeel

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:47

Hier heel tevreden met telfort. Het is alleen voor je internetsnelheid wel van belang dat je dicht genoeg bij de centrale woont.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:50

Hier KPN glasvezel 100Mbit met vaste telefoon en televisie (en opnemen, spotify, de hele bende). Ik geloof dat we zo'n 85 euro betalen incl fox voetbal of hoe dat ding ook heet :)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:54

Ik ben overgestapt van Ziggo naar Telfort en heb geen seconde spijt. Het is goedkoper en als je zag wat voor beeld ik had de laatste tijd van Ziggo ben ik nu supertevreden met Telfort.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:59

Hier ook kpn, heb alles in 1. Daardoor ook extra mb's internet en ik kan gratis bellen naar mijn vriend en huistelefoon. Ben er tevreden over, ze doen nooit moeilijk. Laatst gebeld omdat de afstandsbediening het niet meer deed, werd gewoon een nieuwe opgestuurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:02

Mijn ouders hebben thuis KPN waar ze super tevreden over zijn en wij hebben ook allemaal mobiel van KPN, waardoor je inderdaad verdubbeling van je MB's krijgt en gratis bellen met mensen die onder hetzelfde abonnement zitten. Komt heel goed uit want ik wil nog wel eens urenlang met mijn moeder aan de telefoon hangen :))

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-15 17:07

MissBambi schreef:
Ik heb internet en tv van Telfort. Betaal 39,49. Weet helaas niet hoeveel mb we hebben

40 MB, dus dat ik netjes. Telfort had ik nog niet bekeken *\o/*

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:08

Internet van Tele2, 22 euro per maand

Tv abbo heb ik niet :)

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-15 17:09

Ja dat Spotify van KPN spreekt me ook wel aan, ik gebruik dat erg veel maar heb nog geen Premium.
Ik zit nog een maand vast aan mobiele telefoon van Vodafone. Eens kijken of ik daar misschien ook nog extra korting kan krijgen... ik hou jullie op de hoogte.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:54

Wij zijn van Ziggo overgestapt naar KPN. Hebben nu sneller internet en 2 kastjes, boven en beneden. Verder ook Spotify, ik had al premium maar mijn vriend heeft het met KPN erbij genomen.

Mobiel blijf ik lekker bij T-mobile, onbeperkt alles dus ik vind het wel prima.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 18:03

Wij zitten bij kpn. Meerdere tv's in huis en allemaal even snel. Ook met 2 mobiele abonnementen waarvan beide onbeperkt SMS, onbeperkt bellen en 20 GB Internet waar je dus ook nog samen kan delen.
Super tevreden. Op zondagavond een keer kpn gebeld dat de digitale ontvanger het niet helemaal goed deed en de volgende ochtend stond er direct een monteur op de stoep.

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 01:56

Hier erg tevreden met Telfort, internet, mobiel en televisie.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 07:54

Mijn vader heedt het telfort pakket maar heeft best veel problemen met telefoon. Vaak niet bereikbaar door storing. En toch nog losse belkosten.

Ik heb telefoon en internet los van elkaar. Betaal op maandbasis 42 voor telefoon onbeperkt bellen naar alles behalve 0909 enz nnummers uiteraard. Maar die staan ook geblokkeerd. En 27 voor internet kom alleen niet sneller dan 12 mb maar dat ligt aan centrale. Maar genoeg voor wat ik doe.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 09:10

Ik betaal alleen voor 0900 nummers e.d. verder niet maar dat is bij Ziggo ook. Ik heb geen problemen ermee en ik betaal incl. extra pakket 65 euro en daar zit dan ook onbeperkt bellen bij.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 09:20

Wij hebben Vodafone thuis, alles in 1 glasvezel en interactieve tv. Het op een na snelste internetpakket, 50MB. Is iets van 40€ per maand.

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 09:35

Wij zitten voor tv en internet bij Ziggo. We hebben vaak een slechte internetverbinding.
Mijn vriend en ik hebben laatst nog zitten kijken of we tv konden opzeggen, want we kijken nog amper tv en kunnen programma's die we echt willen zien, toch wel via internet terugkijken. Maar nu blijkt dat dat niet zo makkelijk is als we dachten en het per maand financieel dan toch niet zoveel uitmaakt. Ook gekeken of we helemaal kunnen stoppen met Ziggo en alleen internet te nemen bij een andere aanbieder. Maar nu blijkt dat we op ons adres alleen via Ziggo kunnen afnemen of zoiets (??). Beetje suf dus allemaal.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 10:38

Ik had Vodafone en was heel tevreden, maar het was een drama om daar vanaf te komen (toen ik emigreerde). Mooie beloften aan de telefoon toen ik het abonnement opzegde, maar vervolgens werd daar niets van waargemaakt. Voor mij nooit geen Vodafone meer.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:14

Ik volg even. Ben van plan om over te stappen naar Telfort. Zat ook te kijken voor Ziggo.
Ik betaal voor alles in 1 van KPN met een extra pakket 70 euro. Daar wil ik vanaf gezien de prijs aan de hoge kant is

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:17

Vorige week toevallig even gekeken en vergeleken omdat ik KPN best prijzig vind. Maar helaas zitten we in het buitengebied en zijn er maar een tweetal aanbieders waaronder KPN en XS4all. Wat betreft het internet hebben we hier een maximaal bereik van 11mb.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:23

Ik ben fan van telfort.

Onbeperkt bellen en internet koste ons 29, 50.
Heb net tv er bij besteld. Eerste 6 maand gratis daarna 42 euro.