Vanmiddag kreeg ik een briefje van PostNL op de deurmat waar ik nogal vreemd van opkeek. Ik heb ongeveer 1,5 week geleden iets besteld uit China en het briefje ging over dit pakketje. 'Uw buitenlandse pakket ligt bij uw dichtstbijzijnde afhaalpunt', stond er, met daarnaast een (crappy) foto van mijn naam en adres wat op het pakket stond en op de achterkant het adres van het afhaalpunt. Dus ik vroeg me natuurlijk gelijk af, als jullie nou weten waar ik woon, mijn pakketje hebben én de moeite hebben genomen een briefje in mijn bus te doen, waarom niet gelijk mijn pakketje bezorgen? Dus ik heb net even gegoogled en het blijkt dus volgens deze website dat pakketjes uit China sinds 1 september niet meer aan huis worden gebracht, maar gelijk naar een afhaalpunt gaan. Ik vind het een erg rare regeling en snap ook niet helemaal de bedoeling hierachter. In het artikel wordt gesproken over dat Chinese webshopeigenaren zelf mogen kiezen hoe ze het pakket laten bezorgen, maar dit heeft toch eigenlijk helemaal geen voordelen als voorkoper?
Ik ga morgen maar mijn pakket ophalen, maar als consument word je hier nou niet vrolijk van.. 
.

kitlover, dat is wel heel erg zeg. Zou even bellen naar PostNL. 
moet ik speciaal met de auto, terwijl er bij ons in de straat zo'n punt is..