In de zomermaanden maak ik 210 uur per maand Nu de winter is aangebroken werk ik alleen nog de weekenden deze maand nog 104 uur volgende maand waarschijnlijk nog maar 80 en Januari februari nog minder misschien maar 30 uur in de maand!!
En daar zit je dan na maanden lang zwoegen weinig tijd etc zit je nu hele dagen thuis
De eerste weken kon ik mezelf nog wel vermaken maar nu wordt dat steeds moeilijker
Helaas niet genoeg geld om er steeds op uit te gaan...
Wat ik nu doe is 2x per week naar de sportschool 1x per week hardlopen
En daarna tsja vooral veel bankhangen Series kijken Boeken lezen
Maar merk dat ik zo onwijs lui wordt het is zo'n groot verschil kijk nu alweer uit naar april dat ik weer veel kan werken
Kan je niet ergens vrijwilligerswerk vinden dat je genoeg boeit? Desnoods meerdere kleine dingen? Ik werk zelf op een zorgboerderij en wij werken regelmatig met vaste vrijwilligers op bepaalde dagen, beetje hetzelfde idee als een stagiair, maar dan zonder de schoolopdrachten .
Een baantje zoeken voor erbij voor deze periode? En anders idd vrijwillergswerk oid
iirrssjjee
Geplaatst: 21-10-15 15:02
Waarin maak je 210 uur?
Collie2008
Geplaatst: 21-10-15 15:03
Op de vets stappen en mensen bezoeken? klusjes doen voor je oma/opa, oude buurvrouw? Knutselen? Puzzelen?
Ik verbaas me altijd dat mensen vrije tijd zien als iets 'leegs' het is ook je eigen minste denk ik. Al snap ik in jouw geval zeker wel dat je even je draai moet vinden hoor
Je kan denken ik heb zoveel tijd wat moet ik in vredesnaam doen of ik heb eindelijk zeeën van tijd wat zal ik allemaal eens gaan doen?
KellyR
Geplaatst: 21-10-15 15:05
Zoeken naar een half jaar contract waar je wel uren kan maken? Er op uit gaan als in bos, strand e.d. eventueel camera mee als je dat leuk vind, dan heb je thuis nog wat om te bewerken. Uitgebreid koken, nieuwe recepten proberen. Meer sporten Meer schoonmaken (nee grapje ) Eventueel andere hobby zoeken, iets waarvoor je uit huis weg moet of ergens anders moet zijn met je gedachten?
Zijn maar suggesties geen idee. Ik zit momenteel ook veel thuis maar wel met studie. Probeer telkens nieuwe dingen te ontdekken.
Ander werk kan niet aangezien ik gewoon een vast fulltime contract heb. Werk op een strandpaviljoen
Al gekeken voor vrijwillergswerk maar ook dat is gewoon bijna niet aan te komen ik moet zeggen ben ook afhankelijk van de fiets dus kan maar in een klein gebied
En tuurlijk onderneem ik dingen maar echt van zoveel naar zo weinig werken dan is zelfs 4 uur op een dag weg en wat doen te weinig
Even een vraagje is het gewoon je salaris dat niet veel is of krijg je alleen de uren die je werkt uitbetaald? Als jij namelijk een fulltime contract hebt, dan moeten zij jou ook de gelegenheid geven om die uren te werken en anders is het gewoon doorbetalen..
Ja dat is waar. dag kan lang duren. Wat je ook kan proberen is digitaal tekenen, hele uitdaging!
purny
Geplaatst: 21-10-15 22:09
Hay day op Facebook spelen Huis opruimen
Punz
Geplaatst: 21-10-15 22:10
Gewoon naar het uitzendburo en voor steeds een week of wat ergens gaan werken.
Anoniem
Geplaatst: 21-10-15 22:10
een instrument leren spelen, een studie starten, nog meer sporten, een kookcursus volgen, eens goed nadenken wat je allemaal wil in het leven!
Cinnepin
Geplaatst: 21-10-15 22:12
Eventueel een leuke thuisstudie? Ik doe er ook 2
BeFunny
Geplaatst: 21-10-15 22:14
Als je fulltime werkt mag je ook een bijbaan hebben. Helpen in een asiel?
Kleuren daar maak je uren mee. Fietsen gewoon voor de ontspanning is ook leuk Helpen in een dieren asiel? Films kijken, boeken lezen, huis soppen en soppen en nog eens soppen dan kom je de dag wel door.
Studie wilde ik ook opperen. Maar TS als je een full time contract hebt, krijg je nu je zo weinig uren draait dan ook wel full time uitbetaald?
Als je trouwens weet dat je een bepaalde periode weinig werkt maar wel de uren weet mag je in overleg met je huidige werkgever heus wel tijdelijk ander werk erbij doen. Daar is een uitzendbureau weer erg handig voor.
Susanne_
Geplaatst: 22-10-15 16:09
Praktisch dezelfde situatie hier! Nog een dikke week en dan is het hier gebeurd met werken, ik werk in de winter vaak max 20 u per week maar eerder 14 u per week.
Wat ik de afgelopen winters gedaan heb? Haken, knutselen (zelfgemaakte kerstkaarten bijvoorbeeld), legpuzzels maken, sporten (doel dit jaar is 3× pw hardlopen en 3 groepslessen pw bij de fitness), eindelijk weer eens familie en vrienden opzoeken die ik al de hele zomer bijna niet gezien heb, lang op vakantie, citytrips, het huis gronding schoonmaken, series kijken, kledingkast (en andere kasten) uitmesten, nieuwe dingen leren (naaicursus bijvoorbeeld), alle tijdschriften die de afgelopen maanden binnengekomen zijn doorlezen, zeer uitgebreid koken en mensen dus verwennen met een luxe diner, lange wandelingen maken, wellicht nog wat klussen in huis, en nog veeeel meer dingen waar ik van pasen tot de herfstvakantie niet aan toe kom, en dan is het haast alweer voorjaarsvakantie en moet ik weer aan de bak... Dag sport, dag schoonmaken, dag overheerlijke maaltijden....