Korte opsomming sinds maart moeder overleden onverwachts na een lange periode van alzheimer, ellende met een "vriendin" van mijn nu inmiddels ex. Dit punt twee relatie ten einde na bijna 27 jaar en ingeruild voor een jong blondje, zie hierboven. Peetoom overleden aan blaas en prostaatkanker, zus halsoverkop getrouwd omdat haar nu man terminaal bleek. Onbekend hoe lang hij nog heeft. Oude tinker loopt op reserve tijd geen idee hoe lang hij nog een goede kwaliteit van leven heeft. Mijn goede knie verkreukeld op een nare manier waar ik nog een beste tijd mee bezig ga zijn, daardoor is mijn bewegingsvrijheid en zelfstandigheid flink afgenomen. Een dierbare zit helemaal niet lekker in haar vel en die raakt de een na de ander kwijt aan kanker, nu weer een opa snel.
En om het feest compleet te maken vorige week mijn scootmobiel aan barrels door een ander en dat blijkt niet verzekerd te kunnen worden. afgelopen weekend blijkt wel dat mijn vader toch geestelijk achteruit gaat, in zijn familie komt dementie veel voor. En het lijkt erop dat hij toch tekenen gaat vertonen
niet veel nog maar hij verandert in karakter en gedrag. En hij blijft tobben met een blaasontsteking die niet over wil gaan, nu had hij weer bloed in de urine en ontsteking is erger geworden. Hij moet dus door naar de uroloog. Mijn zus zit geestelijk in de ellende met een burnout omdat haar man nu opeens vanuit het niets heel hard achteruit gaat en zeer waarschijnlijk snel komt te overlijden. Dat hoorde ik vanmorgen. Ben het nu wel even zat eigenlijk. Wil gewoon genieten van het leven zonder al deze ellende. Maar ik ben bang dat voorlopig de sh it nog niet over is. Blijven volhouden geloof ik maar maar de energie en fut en vechtlust beginnen nu zo langzaam aan wel op te raken.

gewoon teveel achter elkaar.
) maar zit wel aan het eind van wat ik kan hebben.
ik kan er niet veel meer bij hebben. Even lucht en normaal zou wel zijn.
en 6 december weer en misschien volgende week ook weer. Dat helpt altijd. Doe zoveel mogelijk leuke dingen en probeer hard mijn leven weer op orde te krijgen.
. Dat zijn kleine dingen waar ik veel aan heb nu.
maar kan zijn dat een andere bokker volgende week ook kan. Dan nog een keer dan met zijn drieen?