Tijd voor een nieuw leven!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JSeine

Tijd voor een nieuw leven!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 20:09

2015, een jaar waarin veel gebeurd is

Tijd om van me af te schrijven! (en als je na het lezen me af wil kraken, ga dan alsjeblieft gauw weg :j )

Hechte vriendschappen die kapot zijn gegaan, super goede vrienden bijgekomen en helaas ook een heleboel nepvrienden leren kennen.

Op oudjaarsdag van 2014 zei ik nog zo tegen mezelf: 2015 gaat een veel beter jaar worden. Maar of dat wel werkelijkheid is geworden? Ik weet het niet. Het is een beetje half om half.. Het begin was voor mij al ontzettend slecht. Mijn allerliefste en beste opa overleed op 73 jarige leeftijd aan gevolgen van een slecht hart, pijn door allerlei oorzaken in zijn voet en een heleboel stress. Te vroeg gestorven helaas, maar wij wisten dat het beter voor hem was. Hij leed pijn en dat wou hij absoluut niet.
Toen hadden we al problemen bij de gemeente, maar die werden meer en meer.

Er kwamen veel vrienden bij, gingen veel vrienden uit mijn leven. Helaas waren degenen die uit mijn leven gegaan zijn degenen die voor mijn gevoel hadden mogen blijven. Nu zat ik voor een aantal maanden met een aantal nepvrienden opgescheept, als ik het zo mag noemen. Voordoen alsof ze goede vrienden van je zijn, maar je dan alleen maar gebruiken en doen alsof ze je vrienden zijn. En wanneer je ze nodig hebt, kun je erom fluiten want dan zijn ze er niet.

Maar toch was er een pluspuntje dit jaar: Mijn lieve pony die ik 8 jaar gehad heb is verkocht aan super lieve mensen die er super gek mee zijn en die ik 25 oktober weer ga bezoeken! Helemaal top! En voor hem is een super leuke merrie in de plaats gekomen waar ik ontzettend blij mee ben!

Vanavond heb ik het grote besluit genomen om een nieuwe start te maken in mijn leven. Keuzes die ik al jaren terug gemaakt heb, gaan nu werkelijkheid worden. Ik weet al jaren dat ik wat te zwaar ben, dus ga ik zorgen dat ik een aantal kilo's kwijt raak, zodat ik weer lekker in mijn vel kan zitten. Ik heb een nieuw nummer genomen om te voorkomen dat mensen die ooit 'vrienden' waren, weer contact met me op kunnen nemen. Kan natuurlijk wel, maar dan blokkeer ik ze gelijk. Precies hetzelfde op facebook. Mensen die me in de steek gelaten hebben, zijn geen facebook vriendjes meer van me. Tijd voor een nieuwe en frisse start in mijn leven!

Nee, ik heb niet besloten om doelen op te stellen voor 2016. Ik heb plannen opgesteld om aan te gaan werken, zonder een datum waarvoor het resultaat moet hebben.

Reacties zou leuk zijn, ik heb wel behoefte om een beetje gezellige praat te maken! :D

karuna
Drukke kabouter

Re: Tijd voor een nieuw leven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 20:42

Fijn nog iemand die alles gaat omgooien. Hopelijk gaat het je lukken en wordt je leven beter en fijner dan het al is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 20:47

Mooi dat je duidelijk voor je hebt wat je bereiken wil, dat zal je helpen!

En vergeet niet dat je ook van die 'nep-vrienden' veel hebt geleerd (voornamelijk hoe het niet moet waarschijnlijk), neem deze lessen mee in je nieuwe leven :D

JSeine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-15 18:50

karuna schreef:
Fijn nog iemand die alles gaat omgooien. Hopelijk gaat het je lukken en wordt je leven beter en fijner dan het al is.

Jij ook van plan om alles om te gooien? Dankjewel!

JSeine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-15 18:50

Spruitjee schreef:
Mooi dat je duidelijk voor je hebt wat je bereiken wil, dat zal je helpen!

En vergeet niet dat je ook van die 'nep-vrienden' veel hebt geleerd (voornamelijk hoe het niet moet waarschijnlijk), neem deze lessen mee in je nieuwe leven :D

Dankjewel voor de tip, ga ik zeker iets mee doen!! :D

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 19:07

Positiviteit werkt zeker beter dan negativiteit! :)) +:)+ Ik vind het goed van je dat je keuzes maakt +:)+

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:01

Heel veel succes TS! :) +:)+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:39

JSeine schreef:
karuna schreef:

Jij ook van plan om alles om te gooien? Dankjewel!

Hier noodgedwongen omgooien. Een aantal gebeurtenissen dit jaar heeft er voor gezorgd dat mijn hele leven overhoop ligt. Dan maar meteen alles drastisch veranderen hoe moeilijk ook. Maar ik heb al,veel geleerd afgelopen 6 weken. En de tijd ervoor uiteraard ook.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:08

ben blij dat ik niet de enigste ben

2015 is nou niet het beste jaar wat ik heb mee gemaakt al bijna elf maanden thuis , depressief , het eerst niet kunnen achterhalen wat ik heb met mijn buik ( pds prikkel bare darm syndroom ) ik heb ook nog is autisme dus als ik stress heb is de pds erger

en nu na bijna elf maanden geklooi met school en andere dingen
heb ik een leerplicht ontheffing , een werkplek , een pscycholoog ( ?) een begeleidster of te wel top mensen die mij helpen met er weer boven op komen en het gaat erg goed moet ik zeggen
en natuurlijk mijn lieve ouders die me altijd gesteund hebben en blijven steunen

komende woensdag heb ik een gesprek voor mijn werkplekje dus ben erg benieuwd weet wel al dat het op een stalhouderij is het maakt mij niet veel uit of ik veel verdien als ik maar gelukkig ben

ik wil tegen jou zeggen dat je niet moet op geven en die nep vrienden die moet je lekker laten gaan ik ben ook veel mensen kwijt geraakt waarvan ik dacht dat het me vrienden waren maar so what ?
ik start op nieuw en word nu gelukkig tuurlijk zal nog wel is tegen slagen hebben maar dat kan ik aan
en ik weet zeker dat jou dat ook lukt

JSeine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 20:43

ReadTheRulez schreef:
Positiviteit werkt zeker beter dan negativiteit! :)) +:)+ Ik vind het goed van je dat je keuzes maakt +:)+

Dankjewel! ;)

JSeine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 20:44

maatje987 schreef:
ben blij dat ik niet de enigste ben

2015 is nou niet het beste jaar wat ik heb mee gemaakt al bijna elf maanden thuis , depressief , het eerst niet kunnen achterhalen wat ik heb met mijn buik ( pds prikkel bare darm syndroom ) ik heb ook nog is autisme dus als ik stress heb is de pds erger

en nu na bijna elf maanden geklooi met school en andere dingen
heb ik een leerplicht ontheffing , een werkplek , een pscycholoog ( ?) een begeleidster of te wel top mensen die mij helpen met er weer boven op komen en het gaat erg goed moet ik zeggen
en natuurlijk mijn lieve ouders die me altijd gesteund hebben en blijven steunen

komende woensdag heb ik een gesprek voor mijn werkplekje dus ben erg benieuwd weet wel al dat het op een stalhouderij is het maakt mij niet veel uit of ik veel verdien als ik maar gelukkig ben

ik wil tegen jou zeggen dat je niet moet op geven en die nep vrienden die moet je lekker laten gaan ik ben ook veel mensen kwijt geraakt waarvan ik dacht dat het me vrienden waren maar so what ?
ik start op nieuw en word nu gelukkig tuurlijk zal nog wel is tegen slagen hebben maar dat kan ik aan
en ik weet zeker dat jou dat ook lukt

Heel erg bedankt! Jij ook heel veel succes! :*

JSeine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 20:45

karuna schreef:

Jij ook van plan om alles om te gooien? Dankjewel![/quote]
Hier noodgedwongen omgooien. Een aantal gebeurtenissen dit jaar heeft er voor gezorgd dat mijn hele leven overhoop ligt. Dan maar meteen alles drastisch veranderen hoe moeilijk ook. Maar ik heb al,veel geleerd afgelopen 6 weken. En de tijd ervoor uiteraard ook.[/quote]

Aha, heel veel succes! Hoop dat jij nu ook een beter en fijner leven gaat lijden! Fijn dat het al beter gaat!

JSeine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 20:45

marjo1996 schreef:
Heel veel succes TS! :) +:)+

Dankjewel!