Tijd om van me af te schrijven! (en als je na het lezen me af wil kraken, ga dan alsjeblieft gauw weg
)Hechte vriendschappen die kapot zijn gegaan, super goede vrienden bijgekomen en helaas ook een heleboel nepvrienden leren kennen.
Op oudjaarsdag van 2014 zei ik nog zo tegen mezelf: 2015 gaat een veel beter jaar worden. Maar of dat wel werkelijkheid is geworden? Ik weet het niet. Het is een beetje half om half.. Het begin was voor mij al ontzettend slecht. Mijn allerliefste en beste opa overleed op 73 jarige leeftijd aan gevolgen van een slecht hart, pijn door allerlei oorzaken in zijn voet en een heleboel stress. Te vroeg gestorven helaas, maar wij wisten dat het beter voor hem was. Hij leed pijn en dat wou hij absoluut niet.
Toen hadden we al problemen bij de gemeente, maar die werden meer en meer.
Er kwamen veel vrienden bij, gingen veel vrienden uit mijn leven. Helaas waren degenen die uit mijn leven gegaan zijn degenen die voor mijn gevoel hadden mogen blijven. Nu zat ik voor een aantal maanden met een aantal nepvrienden opgescheept, als ik het zo mag noemen. Voordoen alsof ze goede vrienden van je zijn, maar je dan alleen maar gebruiken en doen alsof ze je vrienden zijn. En wanneer je ze nodig hebt, kun je erom fluiten want dan zijn ze er niet.
Maar toch was er een pluspuntje dit jaar: Mijn lieve pony die ik 8 jaar gehad heb is verkocht aan super lieve mensen die er super gek mee zijn en die ik 25 oktober weer ga bezoeken! Helemaal top! En voor hem is een super leuke merrie in de plaats gekomen waar ik ontzettend blij mee ben!
Vanavond heb ik het grote besluit genomen om een nieuwe start te maken in mijn leven. Keuzes die ik al jaren terug gemaakt heb, gaan nu werkelijkheid worden. Ik weet al jaren dat ik wat te zwaar ben, dus ga ik zorgen dat ik een aantal kilo's kwijt raak, zodat ik weer lekker in mijn vel kan zitten. Ik heb een nieuw nummer genomen om te voorkomen dat mensen die ooit 'vrienden' waren, weer contact met me op kunnen nemen. Kan natuurlijk wel, maar dan blokkeer ik ze gelijk. Precies hetzelfde op facebook. Mensen die me in de steek gelaten hebben, zijn geen facebook vriendjes meer van me. Tijd voor een nieuwe en frisse start in mijn leven!
Nee, ik heb niet besloten om doelen op te stellen voor 2016. Ik heb plannen opgesteld om aan te gaan werken, zonder een datum waarvoor het resultaat moet hebben.
Reacties zou leuk zijn, ik heb wel behoefte om een beetje gezellige praat te maken!