Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
na 1 date kan je ook weinig verwachten toch? Ga gewoon af en toe wat leuks doe en geef de tijd de tijd, maar ga vooral niet zitten wachten en leef lekker je eigen leven. Beverburcht schreef:ik denk persoonlijk dat je dit verhaal best aan hem kan voorleggen. Dat je dan in een gesprek met hem iets zegt als: "hey luister, het is niet dat ik perse een relatie wil, maar is snap gewoon niet zo goed wat je van me vindt en wat je van me verwacht, want het is soms allemaal wat tegenstrijdig."
Beverburcht schreef:ik denk persoonlijk dat je dit verhaal best aan hem kan voorleggen. Dat je dan in een gesprek met hem iets zegt als: "hey luister, het is niet dat ik perse een relatie wil, maar is snap gewoon niet zo goed wat je van me vindt en wat je van me verwacht, want het is soms allemaal wat tegenstrijdig."
Jimbo schreef:Zodra je afhaakt ben je interessanter voor hem. Zo simpel is het. Net zoiets als "hard to get".
Het gaat hem meer om het spel dan om jou zelf. T is aan jou om er op in te gaan of niet. Voel je zeker niet verplicht om te reageren. Suc6 en veel plezier.
Jimbo schreef:Zodra je afhaakt ben je interessanter voor hem. Zo simpel is het. Net zoiets als "hard to get".
Het gaat hem meer om het spel dan om jou zelf. T is aan jou om er op in te gaan of niet. Voel je zeker niet verplicht om te reageren. Suc6 en veel plezier.
Maar dat is wel lastig.