Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!
. PB me gerust als je eens een kop koffie in de stad wil komen halen
! 
Ik woon zelf in de rivierenbuurt. Heerlijk wonen met een leuke mix van student en stadjer. Helpman en de Weijert vind ik ook leuk. Voordeel vind ik hier de ontsluiting: je bent zó op de A7/A28, echt ideaal. Ik heb 2 jaar in de indische buurt gewoond (Sumatralaan, sinds ik er weg ben hoor ik weer vanalles over criminaliteit
) en dat vond ik altijd ook wel leuk en centraal. 
imd schreef:Persoonlijk zou ik niet in Beijum willen wonen. Veel te ver weg en de sfeer spreekt me ook niet aanIk woon zelf in de rivierenbuurt. Heerlijk wonen met een leuke mix van student en stadjer. Helpman en de Weijert vind ik ook leuk. Voordeel vind ik hier de ontsluiting: je bent zó op de A7/A28, echt ideaal. Ik heb 2 jaar in de indische buurt gewoond (Sumatralaan, sinds ik er weg ben hoor ik weer vanalles over criminaliteit
) en dat vond ik altijd ook wel leuk en centraal.
Qua baan: wat voor opleiding/richting heb je gedaan? Callcenterbanen zijn er veel in Groningen, maar dat moet je ook maar net willen.

De Wijert is ook een hele leuke wijk.
die slechte reputatie is er niet voor niks, ik voel me daar altijd zwaar onveilig 's avonds. Veel hangjeugd etc. (kwam er vaak, mijn ex woonde in Beijum) Maargoed, iedereen beleeft dat anders. Ik zou er iig niet willen wonen.
).