Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

geniet van de momenten die jullie nog hebben en heel veel sterkte.. Ineke2 schreef:Ga alsjeblieft zelf nog bij haar langs als dat mogelijk is. Het is vreselijk als je zo ziek bent en er komt niemand meer langs om wat voor reden ook. Het maakt niet uit wat je zegt of doet. Gewoon er voor iemand er zijn, dat doet al zóveel.
Veel sterkte
Cayenne schreef:Ineke2 schreef:Ga alsjeblieft zelf nog bij haar langs als dat mogelijk is. Het is vreselijk als je zo ziek bent en er komt niemand meer langs om wat voor reden ook. Het maakt niet uit wat je zegt of doet. Gewoon er voor iemand er zijn, dat doet al zóveel.
Veel sterkte
Soms stelt de persoon of de familie dat niet op prijs, of het is gewoon niet te realiseren. Daarom altijd eerst overleggen of het überhaupt wel mogelijk is..
Sterkte HD!
vuurneon schreef:Ik laat dat liever aan de mensen over die er omheen staan en vel geen oordeel over egoïstisch zijn en respecteer die keuze. Hoe jammer ik het zelf ook zou vinden.
HorseyDude schreef:Ze hebben al zelf gezegd dat ik niet langs mag komen, want de verzorging heeft het al heel druk bij haar thuis.
Dat is echt persoonlijk en kan ze op haar eigen tijd bekijken.