Apple macBook/iMac toetsenbord

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HokeyPokey

Apple macBook/iMac toetsenbord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-15 14:49

Weet iemand een alternatief merk waar ik een - geschikt voor Apple - draadloos toetsenbord (incl. toetsencombinaties) kan vinden? Vind 80 euro toch wel errug veel..

mayadeby

Re: Apple macBook/iMac toetsenbord

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 15:02

Met dezelfde toetsencombinaties ga je niet vinden buiten Apple denk ik, misschien eens kijken op aliexpress of miniinthebox?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 15:11

Wij hebben die.. Alleen ik durf zo niet meer te zeggen hoe die heet, als ik er aan denk ga ik daar straks even naar kijken. Maar die van apple is wel echt heel veel fijner.. En die andere was alsnog 30 euro..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 15:18

Bij wehkmap is ie 70 euro, scheelt alweer een 10tje :D

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 15:46

Ik heb mijn apple toetsenbord destijds goedkoper op de kop getikt bij de mediamarkt omdat iemand niet het standaard toetsenbord worden bij zijn imac maar het toetsenbord met extra nummerriek deel. Het was toen "markt" in de mediamarkt maar volgens mij was dat pas weer dus misschien kan je er nog ergens een op de kop tikken?
Ik heb toen ongeveer 45 euro betaald alleen zat er geen doos bij ed, hij zat gewoon los in het plastic.

Mijn ervaring is trouwens dat goedkope bluetooth toetsenborden en muizen erg onhandig zijn, die verliezen heel vaak de verbinding waardoor je er totaal niet mee kan werken, ik zou dus geen imitatie kopen zonde van je geld.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 15:53

liedje89 schreef:
Ik heb mijn apple toetsenbord destijds goedkoper op de kop getikt bij de mediamarkt omdat iemand niet het standaard toetsenbord worden bij zijn imac maar het toetsenbord met extra nummerriek deel. Het was toen "markt" in de mediamarkt maar volgens mij was dat pas weer dus misschien kan je er nog ergens een op de kop tikken?
Ik heb toen ongeveer 45 euro betaald alleen zat er geen doos bij ed, hij zat gewoon los in het plastic.

Mijn ervaring is trouwens dat goedkope bluetooth toetsenborden en muizen erg onhandig zijn, die verliezen heel vaak de verbinding waardoor je er totaal niet mee kan werken, ik zou dus geen imitatie kopen zonde van je geld.

Dat is dus precies wat ik bedoel..

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 23:03

Marktplaats? Heb ik mijn acculader ook nieuw geseald in doos vandaan en scheelde toch zeker 4 tientjes.