Na om mijn heen gehoord te hebben dat de nieuwe update van windows 10 gedownload moest worden heb ik dit gedaan...
Ik ben natuurlijk zo'n doos dat geen back up heeft gemaakt, en al mijn (+- 1000) foto's niet op een usb stick heb gezet..
ik dat deze gaan allemaal wel mee naar windows 10!?
Nadat ik het gedownload heb, werd de pc enorm traag! opstarten en afsluiten duurt ongeveer 20 min, en natuurlijk zijn al mijn bestanden foetsie!
alleen als ik picasa open, staan al mijn foto's hier nog wel in!? kan ik ze nog ergens terug halen? en kan ik deze klote update nog verwijderen en terug gaan naar mijn windows (8???)
Help me!
Alvast bedankt!
Mijn laptop is veel en veel sneller geworden sinds ik ben overgestapt van win7 naar 10. Geen problemen, ben super tevreden. Niet verwacht dat mijn vijf jaar oude laptop 10 zo goed zou draaien. Bij mijn moeder pakte het helaas minder uit, de laptop chraste steeds. Die laptop draait nu dus weer Windows 8. Je kunt idd binnen een maand weer terug, ik geloof via systeemherstel (daar moet ergens staan terug naar win7/8). Maar een duidelijke uitleg is wel op internet te vinden.