Grrrr reclames....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HTM

Grrrr reclames....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-15 23:02

Vanmiddag een superleuke gave hippe jas besteld die in te veel kleuren verkrijgbaar was, maar ja mocht maar 1 kleurtje van mezelf kopen t liefst wou ik ze allemaal.
(wel nog even een andere jas erbij gekocht in een andere kleur :') )

Maar nu zie ik dus op elke site die ik bezoek die jas in al die kleurtjes, met dank aan google.
Ik wil ze zo graag allemaal, maar ja ze zien me al aankomen, 6 de zelfde jassen alleen een ander kleurtje -O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 23:04

Haha, zo herkenbaar :D
Ik vind het wel fijn, om advertenties te zien van dingen die ik echt leuk vind (oftewel al een keer gezocht heb). Alleen als ik bijvoorbeeld weer naar mijn droomlens of camera (a teveel euro's) heb gekeken (lees: gekwijld), is het best frustrerend ze steeds terug te zien :')

edit: op facebook kun je trouwens aangeven dat je het item al hebt (dmv van een kruisje), dan zie je het niet meer. Ik weet eigenlijk niet of dat op andere websites ook kan

Sem_

Re: Grrrr reclames....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 10:54

Je kan Addblock downloaden. :)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-15 23:51

Sem_ schreef:
Je kan Addblock downloaden. :)

Weet ik, maar ja dan was ik nooit op die site gekomen en had ik die leuke jassen niet gezien, en dus ook niet gekocht :')

Heb vanochtend bericht gekregen dat het verzonden is, dus nu geduldig afwachten 8-)