Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Shadow0 schreef:Kunnen wij eigenlijk als publiek ook iets doen? Brief richting de bedrijven ofzo? Weet dat ik jullie steun, maar ik wil ook best aan de bazen laten weten dat ik graag heb dat de chauffeurs en medewerkers hun werk goed kunnen doen en goed behandeld worden.
Gianti schreef:Ik word echt SCHIJT ziek van de nieuwe allgo bus.... Ik ben mijn ov kwijt... Heeft mijn vriend anonieme ov voor mij gekocht en heb daar tijdelijk studentreisproduct voor gehaald. Keurig bevestiging gehad van dat hij klaar staat....
Stap bus in bij zo'n ophaalpunt... leest die verdomme mijn kaart niet.... moet dus op saldo reizen...
Gianti schreef:Gianti schreef:Ik word echt SCHIJT ziek van de nieuwe allgo bus.... Ik ben mijn ov kwijt... Heeft mijn vriend anonieme ov voor mij gekocht en heb daar tijdelijk studentreisproduct voor gehaald. Keurig bevestiging gehad van dat hij klaar staat....
Stap bus in bij zo'n ophaalpunt... leest die verdomme mijn kaart niet.... moet dus op saldo reizen...
En in bus terug ook niet.... mooi 8 euro armer....
SavannahNx schreef:lor1_1984 schreef:Ik wou net morgen met de bus ivm het voorspelde weer, maar dat wordt hem dus niet.
Ik vertrek wel wat eerder met de fiets dan en neem een handdoek mee voor als we nat op de plek van bestemming aankomen.
Handdoek mee? Eerder regenpak aan dan kom je droog over.
Gianti schreef:Gianti schreef:Ik word echt SCHIJT ziek van de nieuwe allgo bus.... Ik ben mijn ov kwijt... Heeft mijn vriend anonieme ov voor mij gekocht en heb daar tijdelijk studentreisproduct voor gehaald. Keurig bevestiging gehad van dat hij klaar staat....
Stap bus in bij zo'n ophaalpunt... leest die verdomme mijn kaart niet.... moet dus op saldo reizen...
En in bus terug ook niet.... mooi 8 euro armer....
colette40 schreef:Hier ook een buschauffeuse,
ik zit al twintig jaar achter het stuur, en nee,het wordt er niet beter op.
Tien jaar geleden hebben we eerst klantvriendelijke acties gehouden,lees gratis meenemen.
Helaas zijn wij daar keihard op afgerekend,vandaar dat het gelijk plat gaat.
Wij zijn een nieuwe consessie begonnen AML,en we weten van voren niet wat we van achteren moeten doen.
Niks werkt,bussen met heel veel storingen schades enz.
Lijnen gecombineerd die van te voren al gedoemd waren te mislukken.door twee minuten overstap op andere lijnen in te plannen.
Gevolg ,bussen staan stil en zoek maar waar jou bus is.
Gaat inmiddels wat beter maar is rijden tegen de klok.
Hopelijk worden ze morgen wakker gechud dat eer echt tijd bij moet,die drie en halve procent liggen de meeste niet wakker van