Taxi Centrale Apeldoorn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Taxi Centrale Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 16:09

Hi!

Ik moet voor morgen een taxi hebben in Apeldoorn (naar Vaassen). Echter zit ik net eens even te Google'n en eigenlijk alle websites die ik daar tref zien er niet echt heel erg betrouwbaar uit of werken niet. Uber heb ik gecheckt maar die rijd daar niet (hij geeft geen hits in ieder geval).

Apeldoornse bokkers die mij een centrale kunnen aanbevelen? :+

123321

Re: Taxi Centrale Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 18:32

Wat een verschrikkelijke sites :=

Ik heb in Apeldoorn gewoond en dus regelmatig van de taxi gebruik gemaakt. Ga je vanaf apeldoorn station naar Vaassen? Naast de bussen staan gewoon taxi's te wachten, weet zo alleen niet welke bedrijven dat zijn.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 18:34

Er gaan ook gewoon bussen naar Vaassen

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 18:40

Genoeg taxi centrales lijkt mij toch. Ik woon in Apeldoorn, vroeger ging ik altijd met TSA. ( turkse beheerder ) maar die bracht ons elke zaterdag nacht na het stappen naar huis.
Verder heb je Het Loo, taxi Schimmel en Marco taxi gebruik ik altijd bij ons in het hotel in Beekbergen, wij staan ook als reclame op zijn busje, onze vaste taxi.

En inderdaad als je vanaf het station gaat staan er ook allemaal taxi's. Nog geen onbetrouwbare gehad, taxi chauffeurs zijn nou eenmaal aparte types :P

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 18:57

Idd als je de taxi standplaats zoekt staat daar altijd wel een taxi klaar voor je. Er gaan idd ook bussen richting vaassen maar weet niet of die in de buurt komen van waar je moet zijn

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 19:01

De taxi's staan aan de andere kant van het station dan de bussen hoor, maar zo groot is het niet.
Onze overbuurman van de flat in Apeldoorn waar we hebben gewoond (4 jaar geleden :+ ) was taxichauffeur. Als je die treft heb je een goeie :D Aardige kerel was dat.

Volgens mij heeft het station ook NS taxi?
Edit, ja: http://www.ns.nl/reizigers/reisinformat ... etaxi.html
Maar ik zie dat dat wordt geregeld door lokale taxiondernemers :')