) een verschrikkelijk slecht geheugen. Gezichten, namen, gebeurtenissen, dingen die gezegd zijn, afspraken.. Ik onthoud helemaal niks. Heel lastig, want ik krijg heel veel onbegrip van de mensen om mij heen, mijn vriend, mijn collega's.. Ik probeer alles al zoveel mogelijk op te schrijven, maar zelfs dat vergeet ik. En om nou alles op te schrijven wat er gezegd wordt.. :/ Wel heb ik een whiteboard hangen met dingen die ik nog moet doen, moet schoonmaken, wat gehaald moet worden in de winkel. En dat helpt al. Maar op sociaal vlak is het echt heel storend. Ik heb ADD (zeggen ze) en daar krijg ik medicijnen voor. Als ik die medicijnen neem wordt ik echt een zombie, en mijn geheugen wordt er ook niet beter door, alleen ben ik meer gefocussed op de dingen die ik op dat moment af wil hebben.
Ik ben al naar de huisarts geweest maar zij zegt dat ik aan yoga moet doen. Als er iets ik waar ik een hekel aan heb en wat ik 'bullshit' vind is het yoga. Daarbij heb ik daar helemaal geen tijd voor met mijn werk.
Mijn vraag aan jullie is of jullie iets weten wat ik hieraan kan doen. Geheugentrainingen? Iets anders? Ik word er echt moedeloos van..