Hallo allemaal, ik vroeg me af of er bokkers zijn die mij informatie kunnen geven over het waar te zoeken naar een 'betaalbare' woning in de omgeving van Venray...
Mijn situatie is als volgt; ik ben vorig jaar, na in totaal 24 jaar te hebben gewerkt voor 2 verschillende werkgevers, werkloos geraakt en werk vinden blijkt niet makkelijk... Eergisteren dus de stoute schoenen aangetrokken en besloten om ook te reageren op vacatures (ver) buiten mijn eigen regio (Amsterdam). Waar ik 99 van de 100 x niet eens reactie kreeg, werd ik vandaag spontaan gebeld of ik evt interesse zou hebben in een mogelijke baan in Venray...
Wie a zegt, moet ook b zeggen, dus ik wil iig even onderzoek doen naar de mogelijkheden woonruimte te vinden in de regio, maar ik heb geen flauw idee waar te kijken en hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.
. Als die een van die woningen mogelijk zou maken, en de tijdelijke huur iig voor minimaal een jaar (liefst langer natuurlijk) mogelijk zou zijn, hmmm...En hoe makkelijk is het een goede stal te vinden voor een paard? Hihi... Ik loop op de zaken vooruit, maar ik kan maar voorbereid zijn...