Hoe telefoon opnemen als standby ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

Hoe telefoon opnemen als standby ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 19:18

Hoi,

Leuk zo'n smartphone ..... als hij standby staat en de telefoon gaat heb ik geen idee hoe ik hem op moet nemen. Gaat om een moto g. Hij reageert niet op aanraking van het scherm.

Normaal als standby moet ik ook eerst een pincode invullen voordat ik hem kan gebruiken. Maar dat is niet echt handig om te doen als je de telefoon wilt beantwoorden.
er is vast een handigheidje voor, maar hoe ???

Barbabientje

Re: Hoe telefoon opnemen als standby ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:26

De meeste smartphones gaan van de standby modus (tijdelijk) af als je gebeld word :j

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:33

misschien slide?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:39

Heb je een printscreen van het scherm als hij over gaat?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:45

Maris schreef:
Hoi,

Leuk zo'n smartphone ..... als hij standby staat en de telefoon gaat heb ik geen idee hoe ik hem op moet nemen. Gaat om een moto g. Hij reageert niet op aanraking van het scherm.

Normaal als standby moet ik ook eerst een pincode invullen voordat ik hem kan gebruiken. Maar dat is niet echt handig om te doen als je de telefoon wilt beantwoorden.
er is vast een handigheidje voor, maar hoe ???

Al in de instellingen van het toetsvergendelen gekeken? Het lijkt mij dat dit uit te schakelen is :)

Edit: geen idee waarom ik de op gekopieerd heb :+

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 09:26

Mijn moto G (2014 variant) heb ik in standby vergrendeld met een patroon, maar om op te nemen hoef ik dat patroon niet in te geven. Als ik gebeld word, verschijnt er een telefoontje in beeld. Naar rechts vegen is opnemen, naar links is negeren. Na het gesprek is ophangen gewoon op het rode bolletje met telefoontje tikken.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 11:15

Annick75 schreef:
Mijn moto G (2014 variant) heb ik in standby vergrendeld met een patroon, maar om op te nemen hoef ik dat patroon niet in te geven. Als ik gebeld word, verschijnt er een telefoontje in beeld. Naar rechts vegen is opnemen, naar links is negeren. Na het gesprek is ophangen gewoon op het rode bolletje met telefoontje tikken.

Misschien is dat het dan. Ik duw op " het telefoontje". Maar ik moet dus swipen ! Ik ga t proberen !

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 11:36

Ja gelukt !!! Bedankt iedereen voor het meedenken !

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 12:44

Fijn dat het gelukt is! Nieuwe telefoon is soms even puzzelen. Toen ik van een samsung naar mijn moto G ging, moest ik ook even kijken hoe opnemen werkte hoor. Op de samsung werd dat geloof ik wat duidelijker aangegeven bij een inkomend gesprek.