Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bron: leveringsvoorwaarden van de uitgeverCitaat:PRIJZEN EN FACTURERING
3.1 Verkoop en levering c.q. verrichting van werkzaamheden en/of diensten geschieden tegen de op het moment van bestelling geldende prijzen.
3.2 In artikel 3.1 bedoelde prijzen zijn in euro’s, exclusief omzetbelasting en exclusief administratie/verzendkosten, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld of overeengekomen.
3.3 Facturering geschiedt zo spoedig mogelijk na levering, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
Bron: leveringsvoorwaarden van de uitgeverCitaat:2.1 Abonnementen op tijdschriften lopen per abonnementsjaar en worden vóór of aan het begin van elk abonnementsjaar voor het volledige abonnementsjaar gefactureerd, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen. De abonnementsprijs is inclusief omzetbelasting en exclusief verzendkosten, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld.
2.2 Abonnementen op tijdschriften kunnen op elk gewenst moment aanvangen. Voorzover een abonnement niet aan het begin van het abonnementsjaar aanvangt, wordt het abonnement zo spoedig mogelijk na de eerste levering gefactureerd voor het op het moment van aanvang nog resterende deel van het desbetreffende abonnementsjaar.
2.3 De bij aanvang van het abonnement reeds verschenen afleveringen van het desbetreffende abonnementsjaar worden op verzoek geleverd, voorzover ten tijde van het verzoek nog voorradig. De voor deze nalevering verschuldigd abonnementsprijs is evenredig aan het reeds verstreken gedeelte van het desbetreffende abonnementsjaar. Facturering geschiedt zo spoedig mogelijk na levering.
2.4 Abonnementen op tijdschriften dienen uiterlijk een maand vóór het einde van het lopende abonnementsjaar schriftelijk te worden opgezegd, bij gebreke waarvan het abonnement stilzwijgend wordt verlengd voor een termijn van twaalf maanden.
Bron: http://www.justitia.nl/Citaat:Voor stilzwijgende verlenging geldt het volgende. Een abonnement op een krant of tijdschrift mag aan het einde van de abonnementsperiode stilzwijgend worden verlengd voor de duur van maximaal drie maanden (kwartaalabonnement). Bovendien heeft de abonnee het recht om in de tweede verlengingsmaand het abonnement op te zeggen met een opzegtermijn van één maand.
Citaat:This is an automatically generated Delivery Status Notification.
THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
Delivery to the following recipients has been delayed.
miss_lizje schreef:Toch sneller antwoord terug als verwacht.Citaat:Na overleg mag ik u eenmalig dezelfde prijs als vorig jaar aanbieden.
Ik denk dat ik hier wel op inga, omdat het tijdschrift maar 10x per jaar verschijnt twijfel ik nu hoe sterk ik zou staan als ik hiermee niet akkoord ga.