Sneaker addict!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:13

Vallen dr martens ook onder sneakers dan? Ik heb ook dr martens, ben gek op ze, maar vind ze echt niet heel comfortabel eigenlijk, haha!

Ik vind Asics gel lyte 3 de meest comfortabele sneaker die ik in mijn bezit heb. Vind mijn airmax thea's ook heerlijk lopen, maar die vond ik vandaag te koud, terwijl ik mijn Asics een stuk warmer vind. :j

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: Sneaker addict!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:20

Sneakers zijn in weze sportschoenen, dus Dr Martens vallen daar niet echt onder :=

Anoniem

Re: Sneaker addict!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:23

Ja daarom vond ik het ook nogal raar. :))

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:31

Ik heb 3 paar adidas, 3 paar nikes en 2 paar vans (dat zijn de schoenen die ik momenteel het meeste draag, heb er nog meer maar die weet ik niet uit mijn hoofd :') ) ik zit ook alleen maar te kijken voor nieuwe schoenen :+

Schoenen die ik nog erg graag zou willen hebben zijn
http://www.stylefile.nl/nike-air-max-th ... 50267.html
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 13-10-15 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 21:34

Rebeccaa, ik heb de nike airmax ultra moire in het blauw! Super mooie schoenen, alleen de voering (?) Komt er via de luchtgaatjes bovenop de neus doorheen. (Kleine witte pluisjes) Dat vind ik wel echt heel erg jammer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:37

Oh dat is zonde zeg! kun je daar eens een foto van maken? Ben wel benieuwd hoe dat er uitziet. Ze zijn toch 145 euro, dus vind dat dan wel weer jammer voor dat geld..

Afbeelding
Maar ze zijn zo mooi. :+:

_sharona_

Berichten: 1516
Geregistreerd: 23-05-07
Woonplaats: Elst ut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:41

Yv_ schreef:
Ik ben (nja was :o ) echt anti-sneakers. Vind ze vaak zo lomp en vrouwonvriendelijk, geef mij maar hakken! Had natuurlijk wel 1 paar voor werk, maar dan nog deed ik vaak liever wat anders aan.

Maarrrr.. 1,5 maand geleden toch op jacht gegaan voor goede schoenen voor vakantie IJsland en ik kwam uit op Skechers. Loop er serieus al 1,5 maand elke dag op _O-. Vind ze nog steeds afschuwelijk lelijk, maar mijn voetjes zijn er zooooo blij mee! Moet nu gewoon weer wennen als ik eenhak aan doe :')

Ze zijn met die koraal bies en soort van panterprintje :=



Haha ik heb echt precies t zelfde. Vind sneakers heel vrouwonvriendelijk, doe mij ook maar hakken! vond/ vind het ook meer een hype waar iedereen achteraan hobbelt. haha.

Heb voor mijn werk wel nikes gekocht. En nu snap ik opzich wel dat ook vrouwen er veel op lopen, want ja ze lopen heerlijk... maar god god wat blijf ik ze lelijk vinden... haha.

Was toch stiekem benieuwd naar jullie collectie, maar ik ben toch meer thuis in een hakken topic denk ik :) haha.

Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 21:42

Rebeccaa schreef:
Oh dat is zonde zeg! kun je daar eens een foto van maken? Ben wel benieuwd hoe dat er uitziet. Ze zijn toch 145 euro, dus vind dat dan wel weer jammer voor dat geld..

[ Afbeelding ]
Maar ze zijn zo mooi. :+:


Ahh ik heb toch een andere kleur uitvoering dan dat jij bedoelde. :+

Zal vanavond even een foto voor je maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:50

Ja volgens footlocker is dit de officiële kleur van de naam: Brigade Blue-Brigade Blue-Suqadron Blue

:))


Weet het verder ook niet precies. Een vriendinnetje van mij heeft bovenstaande in elk geval en ik wil ze nu ook heel graag. O:)

Macyy

Berichten: 1490
Geregistreerd: 27-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:51

daisssx schreef:
macyy, jaa echt.. als je geluk hebt kun je ze in een kindermaat nemen (meestal tot mt 39/40)
Scheelt toch al een hoop in de prijs!


Oh dat is wel een goeie! Ik heb maat 38,5 dus ik zou een kinder paartje nog moeten passen. Vallen ze niet een stuk smaller dan 'normale' maten?

Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 21:54

Macyy schreef:
daisssx schreef:
macyy, jaa echt.. als je geluk hebt kun je ze in een kindermaat nemen (meestal tot mt 39/40)
Scheelt toch al een hoop in de prijs!


Oh dat is wel een goeie! Ik heb maat 38,5 dus ik zou een kinder paartje nog moeten passen. Vallen ze niet een stuk smaller dan 'normale' maten?


Neehoor! Ik heb nergens last van. Kijk maar eens op de site van Nike! Scheelt al snel 20 euro.

Macyy

Berichten: 1490
Geregistreerd: 27-12-09

Re: Sneaker addict!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:59

Potverdikke dan heb ik altijd teveel betaald :=

Yv_
Berichten: 19121
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 22:02

_sharona_ schreef:
Yv_ schreef:
Ik ben (nja was :o ) echt anti-sneakers. Vind ze vaak zo lomp en vrouwonvriendelijk, geef mij maar hakken! Had natuurlijk wel 1 paar voor werk, maar dan nog deed ik vaak liever wat anders aan.

Maarrrr.. 1,5 maand geleden toch op jacht gegaan voor goede schoenen voor vakantie IJsland en ik kwam uit op Skechers. Loop er serieus al 1,5 maand elke dag op _O-. Vind ze nog steeds afschuwelijk lelijk, maar mijn voetjes zijn er zooooo blij mee! Moet nu gewoon weer wennen als ik eenhak aan doe :')

Ze zijn met die koraal bies en soort van panterprintje :=



Haha ik heb echt precies t zelfde. Vind sneakers heel vrouwonvriendelijk, doe mij ook maar hakken! vond/ vind het ook meer een hype waar iedereen achteraan hobbelt. haha.

Heb voor mijn werk wel nikes gekocht. En nu snap ik opzich wel dat ook vrouwen er veel op lopen, want ja ze lopen heerlijk... maar god god wat blijf ik ze lelijk vinden... haha.

Was toch stiekem benieuwd naar jullie collectie, maar ik ben toch meer thuis in een hakken topic denk ik :) haha.

Haha ja echt hoor! Ben sinds die Skechers wel echt om! Niet dat ik nu een verzameling ga krijgen, want mn liefde blijft toch echt bij het geklikklak, maar het loopt gewoon zó lekker!

In de winkel ben ik echt zo uitgelachen door de medewerkers :=. Ik passen en ik stond maar met zo'n sip gezicht, dus die meid: je vindt het niks he?" -nee.
"Wat vind je dan wel leuk?" -hakken...
:')

Waren wel heel lief, na het passen zei ze dat ik ze even thuis aan moest doen met stofzuigen en dat dan wellicht mijn mening zou veranderen (dat memory foam voelde op het begin heel raar aan, ik heb een soort van holvoeten) en als dat niet zo zou zijn, ik ze gewoon terug kon komen brengen. Maar ze had gelijk hoor :)).

Heb een tijd terug wel hele gave cruyfjes gezien, maar 160 of 180 euro. Nooit dat ik dat ga neerleggen voor sneakers :n. Jammer, want ze waren wel heel erg gaaf!

_sharona_

Berichten: 1516
Geregistreerd: 23-05-07
Woonplaats: Elst ut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 22:48

Citaat:
Haha ik heb echt precies t zelfde. Vind sneakers heel vrouwonvriendelijk, doe mij ook maar hakken! vond/ vind het ook meer een hype waar iedereen achteraan hobbelt. haha.

Heb voor mijn werk wel nikes gekocht. En nu snap ik opzich wel dat ook vrouwen er veel op lopen, want ja ze lopen heerlijk... maar god god wat blijf ik ze lelijk vinden... haha.

Was toch stiekem benieuwd naar jullie collectie, maar ik ben toch meer thuis in een hakken topic denk ik :) haha.

Haha ja echt hoor! Ben sinds die Skechers wel echt om! Niet dat ik nu een verzameling ga krijgen, want mn liefde blijft toch echt bij het geklikklak, maar het loopt gewoon zó lekker!

In de winkel ben ik echt zo uitgelachen door de medewerkers :=. Ik passen en ik stond maar met zo'n sip gezicht, dus die meid: je vindt het niks he?" -nee.
"Wat vind je dan wel leuk?" -hakken...
:')

Waren wel heel lief, na het passen zei ze dat ik ze even thuis aan moest doen met stofzuigen en dat dan wellicht mijn mening zou veranderen (dat memory foam voelde op het begin heel raar aan, ik heb een soort van holvoeten) en als dat niet zo zou zijn, ik ze gewoon terug kon komen brengen. Maar ze had gelijk hoor :)).

Heb een tijd terug wel hele gave cruyfjes gezien, maar 160 of 180 euro. Nooit dat ik dat ga neerleggen voor sneakers :n. Jammer, want ze waren wel heel erg gaaf![/quote]

Haha ook precies dit. Ik stond daar ook. Verkoopster en wat vind je? Uhh sorry ja echt verschrikkelijk.... haha. Verkoopster snapte er natuurlijk niks van. Deed keek echt zo van : uhh wat doe jij hier dan? Ja mevrouw sorry zoek goede werkschoenen. Ach ja ieder z'n ding.

Zal verder dit topic niet verpesten hoor, was gewoon puur nieuwsgierig hihi :):)

mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Re: Sneaker addict!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 22:56

Ik ben echt geen sneaker fan maar ik heb toch een paar Nikes gekocht voor het sporten en ik ben nu toch echt om. Meteen maar een costum paar besteld voor erbij, ik vind de meeste standaard sneakers namelijk echt super saai en onpersoonlijk.

moonsparkle
Berichten: 21731
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 23:13

Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 13-10-15 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Re: Sneaker addict!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 14:21

Rebeccaa, sorry gisteren vergeten!

Afbeelding

Macyy

Berichten: 1490
Geregistreerd: 27-12-09

Re: Sneaker addict!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 15:10

Oh die dunks heb ik 5 jaar geleden heeeelemaal afgelopen, ze vielen bijna uit elkaar haha! Inmiddels heb ik een paar andere paartjes!

Oh die ultra moire hierboven zijn ook gaaf! Wat jammer dat de voering door de puntjes komt, kan je daar niet mee terug naar de winkel?

Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 15:29

Macyy schreef:
Oh die dunks heb ik 5 jaar geleden heeeelemaal afgelopen, ze vielen bijna uit elkaar haha! Inmiddels heb ik een paar andere paartjes!

Oh die ultra moire hierboven zijn ook gaaf! Wat jammer dat de voering door de puntjes komt, kan je daar niet mee terug naar de winkel?


Heb ze al een tijdje, dus dat wordt em niet. Vind het zelf ook heel erg jammer want ze zijn zooo mooi..

Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Re: Sneaker addict!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 15:35

Deze schatjes zijn vandaag door de zalando man gebracht, het zijn dan wel geen sneakers maar wilde ze toch even laten zien <<)

Afbeelding

__Robijn__

Berichten: 2908
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Sneaker addict!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 15:40

jaaaaa ik meld mij ook *\o/*
ik heb denk ik zo'n 40 paar schoenen :j :7

Ik ben gek op sneakers :+: ik heb Jordans adidasjes nike van alles.
maar ook hakken laarzen etc.

Vooral jordans zijn mijn grote liefde <3

Macyy

Berichten: 1490
Geregistreerd: 27-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 15:47

daisssx schreef:
Macyy schreef:
Oh die dunks heb ik 5 jaar geleden heeeelemaal afgelopen, ze vielen bijna uit elkaar haha! Inmiddels heb ik een paar andere paartjes!

Oh die ultra moire hierboven zijn ook gaaf! Wat jammer dat de voering door de puntjes komt, kan je daar niet mee terug naar de winkel?


Heb ze al een tijdje, dus dat wordt em niet. Vind het zelf ook heel erg jammer want ze zijn zooo mooi..


Wat balen zeg!

Neeeeee dit paartje wil ik al een tijdje en is er nog in mijn maat... Maar ik mag écht niet bestellen ;(

https://www.zalando.nl/nike-sportswear- ... b-a11.html

Anoniem

Re: Sneaker addict!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 20:05

Uk hou van Nikes.
Lopen zo zalig.

Niet voor elke werkplek geschikt uiteraard maar toch als je sneakers goed stylt kan het wel vrouwelijk zijn.

Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Re: Sneaker addict!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 21:17

Macyy, aahh ook balen!! Nog in de aanbieding ook..

Darkchrystal, jaa ik vind ze ook gewoon vrouwelijk hoor! Als je je kleding er maar op aanpast.

BalouArera
Berichten: 1304
Geregistreerd: 23-01-12

Re: Sneaker addict!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 22:11

Dit wordt mijn nieuwe paar denk ik! :D Afbeelding