Lieve bokkers,
ik ben gisteren even de stad in geweest samen met mijn grote vriend mijn portomonnee. Er zat contant geld in, wat onze band natuurlijke enorm versterkte. Ik had al mijn dingen gekocht, toen ik erachter kwam dat hij gestolen was
Natuurlijk, dat doen vrienden, heb ik gelijk aangifte gedaan en alle inhoud was geblokkeerd. De politie gaat naar hem opzoek, maar ik schat de kans klein in dat we ooit nog herenigt worden. Daarom ga ik opzoek naar een broertje van hem. Want stiekem was ik best wel een beetje aan je gehecht, samen hebben wij de middelbare school afgemaakt en zitten er make up vlekken in hem waarvan ik nog steeds niet weet hoe?Daarom vraag ik nu jullie hulp. Onder jullie zitten een paar google koninginnen, terwijl het mijzelf niet lukt om op google dezelfde portomonnee te vinden. Misschien herkent een van jullie mijn omschrijving en weet welke ik bedoel en weet of hij ergens nog te vinden is?
Mijn portomonnee zag er als volgt uit:
1. KNAL blauw
2. Er stond een panda op de voorkant. Het is een cartoon tekening en een beetje typische claire's panda.
3. Ik heb de portomonnee rond 2009/2010 gekocht bij de claire's (zo'n meisjes winkel met over hysterische spullen in mijn ogen, maar die portomonnee vond ik geweldig)
4. Het is dit model: http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-ta ... ousPage=lr alleen dan zitten de vakjes voor de pasjes niet verticaal maar horizontaal.
Ikzelf google me al helemaal suf sinds gister avond en baal er als een stekker van. Eigenlijk was die portomonnee super lelijk, maar ontzettend handig en opvallend. Ik ben namelijk altijd alles kwijt, maar deze vond ik tenminste altijd terug
Dus, wie weet misschien wat ik bedoel en kan mij helpen? Ik hoop dat dit topic mag en dat ik hem goed heb geplaatst.Groetjes Eclair98 of Bente.
(Al is het natuurlijk minder leuk dat je portemonnee gestolen is..)
Helaas, een ov moet je sowieso opnieuw aanvragen en een id twijfelen we over, dus hopelijk... Morgen gaat mijn moeder met de politie bellen...