uitwasbare rode haarverf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jellybeans

uitwasbare rode haarverf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-15 22:12

Hoi,

Ik wil mijn haar graag donkerrood verven.
Maar dan wel uitwasbaar. *D
Ik kan alleen niet echt wat vinden dat echt uitwasbaar is (en dus 1 week ofzo blijft zitten)
Weten jullie misschien iets en hebben jullie verder nog ervaring en/of tips om je haar met uitwasbare verf te verven?
Alvast bedankt, ik ben benieuwd. *\o/*

Dreamy

Re: uitwasbare rode haarverf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 22:13

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 22:14

Hier is een centraal topic voor :)
Maar geloof me, een verf is nooit helemaal uitwasbaar, zeker niet rood.
En helaas, ik spreek uit ervaring :D

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-15 22:15

Oh een algemeen topic! oeps niet gezien, stel ik daar mijn vraag nog een keer in. :)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 22:16

Kruidvat heeft nu kleurshampoo! Heb ik toevallig ook gekocht. Wat je niet hoeft te mengen is als het goed is niet permanent, maar inderdaad met rood weet je het nooit. Take the risk, anders verf je t toch gewoon weer over :))

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-15 22:17

MerleSimone schreef:
Kruidvat heeft nu kleurshampoo! Heb ik toevallig ook gekocht. Wat je niet hoeft te mengen is als het goed is niet permanent, maar inderdaad met rood weet je het nooit. Take the risk, anders verf je t toch gewoon weer over :))

Die kleurshampoo had ik dus gekocht en in mijn blonde haar gedaan (3x :') :') ) maar helaas zonder resulaat. (nou ja een mini mini rood gloedje..) Stond ook wel op dat het voor bruin haar was maar ja..

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 22:31

Rood gaat er sowieso snel uit maar er blijft altijd een gloed hangen, als je blond haar hebt word dit dus uiteindelijk oranje en als je bruin haar hebt blijft hier een rode gloed op hangen..

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-15 22:47

Rosannee_ schreef:
Rood gaat er sowieso snel uit maar er blijft altijd een gloed hangen, als je blond haar hebt word dit dus uiteindelijk oranje en als je bruin haar hebt blijft hier een rode gloed op hangen..

Oeh echt oranje oranje? En duurt dat lang of is dat er na een tijdje ook weer uit?
Bedankt voor het antwoorden!

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 22:52

Tip: pas op voor oranje. Een klasgenootje liep ooit 3 weken met pippy lankous haar rond XD

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 22:54

enige wat echt werkt op blond haar is directions verf. dit blijft 4 weken zitten gemiddeld :P kan is ook groot dat je met een oranje of roze gloed blijft zitten.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 10:42

Jellybeans schreef:
Rosannee_ schreef:

Oeh echt oranje oranje? En duurt dat lang of is dat er na een tijdje ook weer uit?
Bedankt voor het antwoorden!

Ik heb zelf bruin haar wat ik rood verf, na 3 weken is het echt rode er al weer uit maar het blijft altijd een rode gloed hebben, dat gaat er heel lastig uit. Zou het dus zelf niet doen als ik jou was met blond haar, of even langs een goede kapper gaan die het erna weer blond maken voor je..

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 10:47

Ik heb zelf blond haar, vorig jaar in de kerstvakantie voor het eerst knalrood geverfd. Na 3 maanden ongeveer weer geverfd, robijn rood. Ging er heel snel echt uit, maar de gloed blijf je inderdaad houden...
Nu loop ik nog steeds met een gloed rond, ziet er wel gaaf uit moet ik zeggen :p

toen het net geverfd was (knalrood):
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56C9D63E
En nu (sorry geen duidelijkere foto):
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5696A2C6

Ik had Polly's Pallette ;)

Edit: foutje

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 13:58

Ik gebruik de manic panic.
Kan snel uitgewassen worden, maar door steeds verf bij je shampoo te wassen kan je de kleuren ook maanden goed houden.

Maar rood blijft wel vrij lang overheersen, nu heb ik bruin haar, en op dit moment roze er in, maar toch zit er nog steeds een rode gloed in.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-15 16:59

Ah oke. Ik vind het dat toch wel een beetje 'eng' om zo lang met roodachtig haar te moeten rondlopen en ik wil mijn haar ook niet helemaal doodverven door het erna weer te blonderen.. Wel een gave kleur rood zeg deksel!
Ik kreeg de tip om de kleurshampoo van de kruidvat op droog haar aan te brengen voor meer effect. Ik ga dat maar proberen denk ik?

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 17:02

Zoals al is aangegeven, hebben we op MWS een centraal topic voor alle vragen over haarverf. Daar kun je ongetwijfeld terecht; hier plaats ik een slotje.