Het verhaal doet me sterk denken aan de Vogelrok van de Efteling, maar ik kan daar niks van terug vinden.
Wie weet welke dit is?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sammie schreef:De vogels der Goden?
Of de Toornige Tjiftjaf?
Bellatrix schreef:Ik heb ze van vroeger allemaal gelezen maar ik kan mij dit toch echt even niet herinneren...
Edit: Die 2e ken ik wel!!
Klas genoot van me die kan 'm zich ook herinneren

Sammie schreef:Ik heb ze bijna allemaal, maar die zitten nu in de doos en komen er pas over x maanden uit
De nieuwsten heb ik niet hoor. Zo na nr. 250 vond ik de verhaallijnen minder worden.
Favorieten zijn 105. De koning drinkt, 219. De speelgoedspiegel nr 92. de briesende bruid en dan nog eentje met soort aliens. Maar daar van weet ik de titel ook niet meer.
Hier Bellatrix en ts: http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums ... alogus.pdf
lijstje met alle titels
Rocamor schreef:Ik heb ze ook zo'n beetje allemaal. Maar ik kan het me ook niet herinneren.
S&W met vogels (uit mijn hoofd)
De suskewiet
De vogels der goden
Toornige Tjiftjaf geloof ik
Was het niet het zoemende ei?
Of wellicht de kwaaie kwieten? Geen vogels, niet echt ei, wel een eiland haha
Mijn favo's zijn:
de zeven schaken
de hellegathonden
Misschien heb ik wel een combinatie van iets in m'n hoofd. Choce schreef:Je had een suske en wiske die in de efteling was (titel was iets met fata morgana), daar kwam iig die grote vogel in voor.
Het verhaal van het ei en de vogel komen volgens mij uit sinbad de zeeman. Misschien heb je daar nog wat aan?
Letterlijk
Suzanne F. schreef:Ik heb alle oude Suskes en Wiskes maar weet niet welke je bedoelt. Het zoemende ei is het niet dus?
Tegenwoordig koop ik ze niet meer, ik vind er niks meer aan. De oude verhalen waren echt top.
Sammie schreef:De koning drinkt en de speelgoedspiegel heb ik echt stuk gelezenLetterlijk

(De oudere dan, op een gegeven moment was 1 suske en wiske 6,50. Ja daag)