Abbonement vraag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Abbonement vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 19:14

Ik ga proberen om het duidelijk te omschrijven :')

Ik had bij mijn provider een abbonement lopen bestaande uit: 1 GB internet €10, 275 bel/sms/mb €5 en 1000smsjes voor €1 euro.
Nu kwam ik te kort en kon ik volgens de site mijn bundel verhogen. Prima lijkt me, dus de 275 bel/sms/mb omhoog gezet naar 500 bel/sms/mb.
Verder geen melding dat ik dan de aanbieding van 1GB + 1000smsjes zou kwijt raken. Want er stond namelijk gewoon dat de actie van 1GB en 1000smsjes tot 4febr geldig zouden zijn.

Ik heb hollandsnieuwe hierop aangesproken, ik ben onderweg met mijn baan erg afhankelijk van internet en bellen. Hun beloofde me (zwart op wit) dat ik op de dag dat mijn nieuwe bundel in gaat gewoon het weer terug kan zetten zoals voorheen. Want deze maand moet ik het nu doen met 500bel/sms/mb

5 oktober was dit zo ver, wat blijkt. Ik heb alleen de keuze uit bundels gecombineerd dus 1000 bel/sms/mb of lager en tot max 1800 bel/min/sms.

Ik ben het hier niet mee eens, ik betaal nu ruim 5 euro meer en zit door dit geintje al op de €20 euro. Terwijl ik anders maar €15 euro kwijt was.
Ik krijg de melding van de klantenservice dat als ik het er niet mee eens ben vanaf december mijn abbonement kan opzeggen, want mijn bundel verloopt na 2 jaar af op 4 maart.

Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik dit inderdaad van plan ben. Nu zei mijn vader dat hun zich niet aan de afspraak houden en ook niet leveren naar contract, verder is er door het verhogen/verlagen ook geen langer termijn bij mijn abbo gekomen wat dus zou betekenen dat hun niet leveren naar wat ik verwacht en dus het recht heb om per direct het contract te ontbinden.

Nu heb ik er echt geen verstand van. Maar voordat ik dus aan de telefoon hang om dit te bespreken vraag ik me af of dit inderdaad klopt.

Mocht er iets nog niet duidelijk zijn hoor ik het graag.

Murthul

Re: Abbonement vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 22:13

LZP > HTT

Saaams

Re: Abbonement vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 22:26

Oeps. Sorry Myrthe :')