Nog meer mensen die hun facebook weg hebben gedaan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Loveskary

Nog meer mensen die hun facebook weg hebben gedaan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 01:32

Ik had facebook ik heb het weggedaan omdat ik het niet meer leuk vond en ik deed er niks meer mee.
Nog meer mensen die geen facebook meer hebben en wat vinden jullie nu echt van facebook.

Ufurio4e

Re: Nog meer mensen die hun facebook weg hebben gedaan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 01:54

Ik ben er nooit aan begonnen. En ik heb nooit iets van gemist. Er gaat te veel mis door alle social media

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 03:52

Interessant topic, ga het even volgen!

Heb zelf nog wel facebook. Maar denk er regelmatig aan om het weg te doem. Ben dus erg benieuwd!

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 04:26

Sinds 2 maanden geen Facebook meer,en ik moet zeggen het is wel lekker rustig. Het gras lijkt altijd groener aan de andere kant. En dat er een hoop onzin op staat.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 04:27

Ik heb erg veel aam facebook nu dus zou t absoluut niet weg doen. Zit aan de andere kant van de wereld en zo zie je toch een beetje wat er thuis allemaal gebeurt. En daarnaast is t heel handig om in contact te blijven met mensen die je leert kennen als je reist. Ik ben heel blij met facebook :)

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 06:09

Ik begin het te overwegen... Schrik elke keer weer van de racistische reacties die langs komen van 'vrienden van vrienden' in de vluchteling discussies. Op dit moment is facebook geen leuk medium.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 06:16

Je kunt hem deactiveren maar hoe haal je hem weg ?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 06:38

Ik heb ook facebook, maar ik doe hem niet weg.
Ik klets veel met zussen en broers erop en wat nog belangrijker is, de familie van mijn man wonen allemaal in Australie en in Canada. En daar kletsen we ook veel mee zo.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 06:42

Ik doe hem niet weg. De berichten die ik toevallig langszie komen en niet leuk vind negeer ik gewoon.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 06:53

https://www.facebook.com/help/224562897555674
Account verwijderen permanent.

Ik heb wel facebook maar wel ooit eens een maand eraf geweest.
Toch weer een nieuw account gemaakt maar niet onder mijn naam met de bedoeling een select aantal mensen.
Maar helaas zijn het er toch weer meer geworden.

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 06:53

Ufurio4e schreef:
Ik ben er nooit aan begonnen. En ik heb nooit iets van gemist. Er gaat te veel mis door alle social media

Idem. Nooit gehad en ik ga er nooit aan beginnen. Geen tijd voor, geen zin in en ik bemoei me wel gewoon met mezelf.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 07:24

Wegens een gekoppelde zakelijke pagina kan ik m'n eigen pagina niet verwijderen, daarom heb ik alle 'vrienden' verwijderd. Het was voor mij echt een verslaving, de dag begon en eindigde met Facebook.
Ook de app van m'n telefoon, mooi rustig. Tijdens de vakantie kwam ik er wel achter hoe vaak ik bij een fotomoment dacht 'ah! Leuk voor op Facebook!' Heel idioot...

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 07:28

Door Facebook zijn we er wel achter gekomen in hoeverre sommige mensen nu echte vrienden waren, dat is de mindere kant.
De leuke kant ervan is dat ik op door Facebook contact kan hebben met mijn zus en zwager die vorig jaar zijn geëmigreerd, foto's delen, een berichtje tussendoor.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 07:35

Nooit aan facebook begonnen.
Ook geen ander sociale media eerder wel hyves.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 07:40

Mariska_28 schreef:
Ik begin het te overwegen... Schrik elke keer weer van de racistische reacties die langs komen van 'vrienden van vrienden' in de vluchteling discussies. Op dit moment is facebook geen leuk medium.

Dit inderdaad... En de tijd die ik soms kwijt ben aan het scrollen door allerlei foto's van vrienden van vrienden pfff. Ik ken die mensen helemaal niet :')

Voor dingetjes van familie/vrienden die je niet vaak ziet, is het wel leuk natuurlijk. Maar ik zit er ook steeds vaker aan te denken om het te verwijderen. Gebruik het nu voornamelijk om mensen te zoeken zeg maar :')

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 07:42

blokje schreef:

Wat denk je dat bokt is?

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 07:46

_San87_ schreef:
blokje schreef:

Wat denk je dat bokt is?

:D :=

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 07:47

Ik heb net gister weer de app van mn telefoon verwijderd. Dat scheelt al zoveel! Vind het af en toe wel leuk/handig, maar die automatische reactie van 'even facebook checken' als je staat te wachten oid, daar word ik wel moe van ja.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 07:48

Ik post eigenlijk ook niet zoveel, alleen dingen van de dieren en na een dag haal ik dat ook weer van de tijdlijn af.
Ik hou mijn facebook heel schoon en overzichtelijk.

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 07:55

Ik heb geen Facebook meer sinds begin dit jaar. Heb gemerkt dat ik wel eens uitnodigingen voor feestjes mis ("Ja, maar, ik had toch een event aangemaakt?") maar verder... Wie me wil spreken heeft m'n nummer, en ik denk dat veel mensen die me op facebook hadden ook m'n mailadres hebben. Ik sms ook weer meer dan vroeger.
Geen groot gemis dus.

Kennis van me had wel een goed stuk geschreven hierover: https://medium.com/@davelens/life-after ... 2f60e331f8

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 08:03

Mariska_28 schreef:

Dat is exact de reden dat ik ook twijfel ja.
Blijk je ineens racistische vrienden te hebben, van die mensen die een ander het licht in de ogen niet gunnen. Bah bah.

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 08:14

Racistische vrienden verwijder ik als vriend. Dikke doei. Geen behoefte aan hun gejammer over vluchtelingen die hier hun zakken komen vullen.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 08:20

Ik heb mijn facebook helemaal opgeschoond, zodat ik alleen van mijn echte vrienden berichten zie op mijn tijdlijn :) Zelf zet ik er amper wat op, maar gebruik facebook erg vaak om 2e hands artikelen te kopen/verkopen. Dat is voor mij de enige reden om het te houden :)

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 08:31

Niet weggedaan, wel opgeschoond. Van 350 likes naar 25 likes. Scheelt een hoop reclame. En van over de 200 vrienden naar 55. Alleen nog maar familie, vrienden en mensen die op dit moment in mijn leven zijn. Geen stalgenoten en klasgenoten meer van tijden geleden. Eerder was ik per keer dat ik fb opende minimaal een half uur aan het scrollen, nu soms nog geen 10 minuten. Heerlijk!

Heb sowieso weinig behoefte aan vakantiefoto's van vrienden van vrienden die ik nog nooit gezien heb.......

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 08:32

Oryani schreef:
Ik heb geen Facebook meer sinds begin dit jaar. Heb gemerkt dat ik wel eens uitnodigingen voor feestjes mis ("Ja, maar, ik had toch een event aangemaakt?") maar verder... Wie me wil spreken heeft m'n nummer, en ik denk dat veel mensen die me op facebook hadden ook m'n mailadres hebben. Ik sms ook weer meer dan vroeger.
Geen groot gemis dus.

Kennis van me had wel een goed stuk geschreven hierover: https://medium.com/@davelens/life-after ... 2f60e331f8

Inderdaad een goed stuk wat mij betreft.....