Mijn IPhone 5 is een beetje aan het afsterven en ik wil eigenlijk toch wel bij de Apple familie blijven, maar wil toch wel graag wat ervaringen erover.
Ik las op internet dat hij erg heet kan worden?
Ik ben benieuwd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
morgen even kijken of ze me een leuke aanbieding kunnen doen. Wil dan graag de roze of de gouden
spannend!

Hackie schreef:Ik doe er een cover omheen, maar wil eigenlijk een 'boekje' en een plasticje over het scherm. Mijn vriendin heeft de 6+ maar vond hem erg plastic, hoop dat dat bij de nieuwe beter is. Ik vind de 5 er namelijk helemaal niet goedkoop eruit zien.
Op zilver vind ik achterkantjes en dergelijke stiekem mooier staan maar goud is ook weer eens wat anders. Lastig haha.
Kido schreef:Hackie schreef:Ik doe er een cover omheen, maar wil eigenlijk een 'boekje' en een plasticje over het scherm. Mijn vriendin heeft de 6+ maar vond hem erg plastic, hoop dat dat bij de nieuwe beter is. Ik vind de 5 er namelijk helemaal niet goedkoop eruit zien.
Plastic hoe kan je hem nou plastic vinden de 5c die was plastic maar verder is er nooit wat plastics geweest