touchscreen samsung

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

melissapupa

touchscreen samsung

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 20:24

hoi :)

toen in vandaag mijn Samsung galaxy neo pocket uit mijn zak haalde en toen schok ik best heel erg...
mijn telefoon trilde en maakte geluid; dat doet ie nog wel, dus ik ging kijken wat het berichtje was.
het scherm is aan de rechterkant wit en links verticale streepjes daar kan ik mijn achtergrond doorheen zien wel heeft het een bruine tint.
het scherm doet het niet meer ik kan vegen wat ik wil maar het scherm geeft geen reactie.
ik hoop dat mijn telefoon nog te reanimeren valt het was een fijne telefoon..
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
:evaw:

Zoe_97

Re: touchscreen samsung

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:27

1 of de zoveel smartphones hun scherm valt uit en daar is niets aan te doen zei de man in de winkel toen mijn moeder dit met een samsung had. Ik hoop voor jou dat het wat anders is, anders zal het toch een nieuwe worden.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:27

Je kan er mee naar een samsung repair center gaan. Vaak word hij binnen een uur gemaakt als het niet al te lastig is en kost het ook niets. Ik weet niet hoe het zit als je scherm het niet meer doet maar je zou het altijd bij de repair center kunnen proberen.

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 20:34

Zoe_97 schreef:
1 of de zoveel smartphones hun scherm valt uit en daar is niets aan te doen zei de man in de winkel toen mijn moeder dit met een samsung had. Ik hoop voor jou dat het wat anders is, anders zal het toch een nieuwe worden.

bedankt voor je antwoord!

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 20:36

Gydja schreef:
Je kan er mee naar een samsung repair center gaan. Vaak word hij binnen een uur gemaakt als het niet al te lastig is en kost het ook niets. Ik weet niet hoe het zit als je scherm het niet meer doet maar je zou het altijd bij de repair center kunnen proberen.

hmm, ik ga morgen naar de winkel waar ik hem vandaan heb er zit nog twee weken garantie op *D
hopelijk ook op het scherm