Laptop oplader.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vera96

Laptop oplader.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 19:47

Hoi,

Ik heb een laptop van asus maar ben mijn oplader kwijt. Ik vroeg me af of je ergens kunt zien wanneer je laptop voor het laatst aan de oplader js geweest? Dan kan ik misschien na gaan waar ik hem voor het laatst heb gebruikt.

Naranga

Re: Laptop oplader.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 19:52

Voor zover ik weet kun je dat nergens achterhalen.
Maar kun je dan niet gewoon bedenken waar je geweest bent met je laptop? Zo heel lang werken die dingen niet op de accu, dus dat moet volgens mij niet heel moeilijk zijn.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 19:56

hoe zou dat mogelijk moeten zijn? :p tenzij je ene tracking systeem erin hebt :p

Maar de laptops met de langste accuduur blijven 9 uur, dus je kan je tochwel bedenken waar je was aan de hand van hoeveel er nog op je accu is?

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:00

Zoe_97 schreef:
hoe zou dat mogelijk moeten zijn? :p tenzij je ene tracking systeem erin hebt :p

Nou ja, mijn telefoon geeft bijvoorbeeld wel aan hoe lang die al op de batterij werkt sinds de laatste oplaad beurt. Maar mijn asus laptop doet dat idd niet.

Vera96

Re: Laptop oplader.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 20:13

Het gaat er ook niet om waar ik hem heb gebruikt, maar wanneer. Dan kan ik in mijn agenda kijken waar ik op dat moment was. Verder neem ik hem altijd mee naar school, vriend, zus enz dus het kan best veel plekken zijn. Hij gaat 12 uur mee dus ik laad hem niet elke dag op.

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:23

Laad je m ooit op op school? Hoeveel batterij heb je nu nog?
Gewoon net als wanneer je je sleutels oid kwijt bent, terug gaan denken. Wanneer heb je je laptop gebruikt, zat ie toen aan de lader? Zat je lader toen nog in de tas, of heb je die er even uit gehaald? De keer daarvoor? Het is net weekend geweest dus dan zal school niet de laatste keer gebruik zijn. Heb je je vriend al gebeld of ie daar ligt?