Ik open dit topic omdat wij een onderzoek doen binnen de paardensport. En ik denk dat er meer mensen vanuit de opleiding een enquête of iets moeten houden. Hier kunnen wij elkaar dan helpen om genoeg respondenten te verkrijgen.
Hierbij onze enquête Wij zijn drie studenten van de opleiding Sport, Management & Ondernemen. Wij zijn bezig met een ondernemersplan voor een vernieuwend product in de paardensport voor buitenritten. Nu willen we graag onderzoeken of hier vraag naar is. Wij vragen of jullie ons willen helpen door het invullen van onze enquête. http://www.thesistools.com/web/?id=480123 Het duurt ongeveer 3 minuten.
Ik hoop dat jullie ons willen helpen, alvast heel veel bedankt!!
Ik val in 2 leeftijdsgroepen... Daarnaast: ik maak nooit een buitenrit en moet daarna invullen waar ik mijn telefoon bewaar tijdens een buitenrit die ik dus nooit maak? Ik heb hem afgebroken.
palousa_boy
Geplaatst: 06-10-15 13:27
Lieke schreef:
Ingevuld, alleen bij de laaste vraag mis ik de optie: niets, geen behoefte aan. Nu maar het laagste bedrag ingevuld.
Kun je misschien nog een vraag toevoegen? Want ik heb eigenlijk hetzelfde "probleem"