Webshop DiCapolavori

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Liiene

Webshop DiCapolavori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 12:56

Al een tijdje ben ik op zoek naar hét paar laarzen, en nu heb ik op de webshop van DiCapolavori echt belachelijk mooie laarzen gevonden.
Máár hun winkel in Arnhem is dicht, en gaat pas in december weer open. Zo lang kan ik natuurlijk niet wachten
Op Facebook lees ik eigenlijk alleen maar slechte ervaringen over hun webshop, dit ook vanwege een doorstart.
Hebben jullie recente ervaringen met hun webshop en hoe is de kwaliteit van de schoenen?

Storm

Re: Webshop DiCapolavori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 13:24

Ik zou eens mailen of je de laarzen ook op kan halen bij een huisadres. Zo niet, zou ik vragen of je achteraf kan betalen. Kan dat ook niet, zou ik het niet doen. Een doorstart is al een slecht teken, slechte recensies ook.

nontieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 13:35

Je kan betalen met AfterPay zie ik net, dan krijg je dus na ca. 2 week de betalingsgegevens in je mail.
Zou zeggen neem de gok en kies voor de optie om de schoenen bij een postnl punt af te halen.

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 16:27

@Storm, afhalen bij een huisadres zal denk ik niet gaan, aangezien het gewoon een winkel is. De stores in Zwolle en Maastricht zijn nog wel open.
Zit nog even te hopen dat ik morgen wel in Zwolle cursus heb, dan kan ik er meteen even langs gaan. Als dat niet het geval is zal ik toch online 'moeten' bestellen. Dan doe ik denk ik maar gewoon met afterpay zoals Nontie al zei :)

nontieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 09:47

_Liiene schreef:
@Storm, afhalen bij een huisadres zal denk ik niet gaan, aangezien het gewoon een winkel is. De stores in Zwolle en Maastricht zijn nog wel open.
Zit nog even te hopen dat ik morgen wel in Zwolle cursus heb, dan kan ik er meteen even langs gaan. Als dat niet het geval is zal ik toch online 'moeten' bestellen. Dan doe ik denk ik maar gewoon met afterpay zoals Nontie al zei :)

De store in Groningen zul je bedoelen ipv Maastricht? :Y)

Ik heb na even neuzen op de website gisteren laarzen besteld (ookal woon ik vlakbij Groningen maar kom nooit in de stad), moest nog zwarte laarzen en ze hadden leuke in de aanbieding. Betalen met Afterpay gekozen. Kreeg de melding dat het een week langer kon duren inderdaad dus ben benieuwd wanneer ik ze binnen heb.

Lees op facebook dat mensen de verkeerde (bestelling van iemand anders) binnen krijgen soms en er op mails niet gereageerd wordt. Ben benieuwd. Ik wacht rustig af, zal het melden hier hoe het verloopt.
Automatische mail dat de bestelling binnen is komt gewoon van een normaal medewerkers adres? Dat is wel apart dus we gaan het zien :')

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 10:07

Haha Nontie, dan zal het inderdaad Groningen geweest zijn.
Ik heb vandaag gelukkig wel mijn cursus in Zwolle, dus ik vertrek gewoon wat vroeger om daar nog even langs die winkel te gaan!
Ik wil deze namelijk héél erg graag hebben;

http://www.dicapolavori.com/dicapolavor ... cognac.htm

Hopelijk zijn ze de goede kleur!

nontieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 10:08

nontieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 09:04

Om nog maar even een update te geven.
- 5 oktober laarzen besteld (met de melding dat het tot max 7 dagen kan uitlopen in de bezorging maar een mail ontvang zodra ze verstuurd zijn met de volgcode)
- 14 oktober zelf een mail gestuurd en contact via facebook dat ik nog niks heb vernomen. Antwoord terug op facebook dat ze mijn mail z.s.m. beantwoorden.
- 15 oktober waren de laarzen binnen. Maar mijn mail nog niet beantwoord en heb nooit de volgcode ontvangen. En mijn vriend hoefde ook niet te tekenen voor ontvangst, maar er staat wel een 3S code op de doos. 'Officieel' heb ik dus nog niks ontvangen.

Het is dus duidelijk dat ze een beetje achter de feiten aan lopen. Ik heb ze besteld via Afterpay, ben heel benieuwd of ik daar wel bericht van krijg om te betalen. De laarzen zijn verder goed gelukkig :)