In juni zocht ik naar een schilder en had er een uitgekozen op basis van Veel goede reviews en een goed gevoel toen hij langs kwam. Hij gaf aan dat als ik het goed wou doen ik ook een timmerman moest laten komen, nou vooruit want ik wil niet over 2 jaar overnieuw moeten beginnen.hij wist wel een timmerman en de prijs daarvoor was meegenomen in de offerte. Hij zou proberen in augustus te komen, maar dit werd door het weer september, nou ja kan gebeuren. Toen werd het eind september, toen ging september niet meer lukken en werd het oktober...Nu kreeg ik te horen dat de timmerman het af heeft laten weten en dat hij op zoek ging naar een andere maar dat hij ondertussen dus maar met een andere grote klus was begonnen. De schilder zou me echter ongeveer 2 weken voor hij aan ons huis zou beginnen inlichten dus heb ik hem nu gestuurd dat hij dan toch 2 weken had om een andere te zoeken en of ik anders zelf op zoek kan, maar dan zou de prijs van de offerte al aangepast moeten want daar zat het timmerwerk bij in. Ik heb ook geen idee hoelang die nieuwe grote klus gaat duren waar hij nu aan begonnen is. Ik baal ontzettend want het weer kan tegen zitten, maar ik hoopte het in september af te hebben en nu is er weer een andere tegenslag. Ik begin nu bang te worden dat hij zal zeggen vanaf november werk ik niet meer buiten oid. Kan ik hier nog iets mee doen en als hij blijft uitstellen kan ik dan onder een getekende offerte uit? Waarschijnlijk word het dan ook pas in het voorjaar weer gedaan dus ik baal dubbel want als hij het eerder steeds af liet weten of had gezegd dat het pas ergens eind oktober gedaan zou worden dan had ik het misschien al door iemand anders laten doen. Sorry voor het hele verhaal ik vind het gewoon frustrerend, ben ik in ieder geval mijn verhaal kwijt
als hij in het voorjaar toch weer niet zou komen kan ik dan pas weer een ander zoeken wanneer veel schilders al voor een tijd vol zitten.