Haren laten groeien, hoe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Haren laten groeien, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:41

Hallo!

Ik wil heel graag mijn haar een keer goed laten groeien. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Het vereist heel veel geduld en irritatie. Ik heb het altijd heel erg kort gehad. Jongenskort zeg maar, al vind ik dat een beetje raar om te zeggen omdat korte vrouwelijke kapsel ook heel leuk staan! Toen ben ik al begonnen met het te laten groeien, eerst bobline, toen modelloos en nu valt het net op/over mijn schouders heen. Ik heb krullend haar dus het krult ook nog eens lekker op. (als ik het stijl is het zo 10 cm langer :') ) Maar nu wil ik het eens goed laten groeien. Maar wat zijn nu goede tips? Ik ben niet zo van de middeltjes en wil mijn haar wel goed verzorgd hebben.

Maureen95

Re: Haren laten groeien, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:42

Iedere 3 maanden naar de kapper om je puntjes bij te laten knippen :D Doe ik ook altijd. Nu groeit het zo snel dat ik het maar weer af laat knippen_O-

verder was ik met Andrelon keratine en doe ik dat 3x in de week :)

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:22

Niet te vaak met een stijltang/krultang bewerken. Ook vaak föhnen is slecht voor de haargroei.

Wat ei in je haar schijnt ook gezond te zijn :o

Ik heb van de zomer mijn haar afgeknipt tot net over mijn schouders, staat heel leuk en het is lekker makkelijk. Maar ik mis het feit dat ik geen mooie vlecht meer in kan doen O:) laat het weer groeien dus :D

Goof

Re: Haren laten groeien, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:25

Weet je wat zo fijn is aan haar? Het groeit vanzelf :D :D
Geduld dus, verwacht geen wonderen, het wordt vanzelf langer.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:27

Op MWS is er een centraal topic voor alle vragen over haren. Je kunt daar ongetwijfeld terecht voor tips m.b.t. het laten groeien van je haar: [MWS] [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Hier plaats ik een slotje.