Ik kan snap filmpje niet openen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

wiktoria

Ik kan snap filmpje niet openen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-15 18:31

Hii allemaal,

Ik kreeg vandaag een snap filmpje, en ik wou hem openen maar toen ik er op klikte gebeurde er niks. Ik heb opnieuw ingelogd, mobiel opnieuw opgestart en de app verwijderd en er opnieuw opgezet, maar geen van dit werkte. Wat kan ik hier aan doen? Ik kreeg van een andere persoon toen een filmpje en die kon ik wel gewoon openen...

Alvast bedankt :)

Fireheart

Re: Ik kan snap filmpje niet openen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:32

Ik lees even mee, want ik heb hier ook last van.
Als ik nu andere snaps van die desbetreffende persoon krijg, kan ik die ook niet meer openen -O-

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:33

Ik weet dat meerdere mensen hier last van hebben. Wat voor telefoon hebben jullie?

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:42

Ik heb dit ook!
Ik heb een iPhone 5s

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:44

Hmm raar. Ik dacht dat het misschien kon liggen aan de nieuwe functie van snapchat dat jullie telefoon het niet aankan. Hebben jullie snapchat allemaal geupdated op de laatste update?

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:46

Adindaa schreef:
Als ik nu andere snaps van die desbetreffende persoon krijg, kan ik die ook niet meer openen -O-

Heb voor het andere probleem geen oplossing, heb ik ook namelijk met 1 persoon. Zij heeft een hele lage kwaliteit mobiel en ik denk persoonlijk dat ik daarom die filmpjes niet kan openen.

De andere snaps kan ik wel zien door het "gesprek" te openen. Dan moet je het filmpje naar rechts slepen zegmaar.

wiktoria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 10:52

Maureen95 schreef:
Ik weet dat meerdere mensen hier last van hebben. Wat voor telefoon hebben jullie?

Ik heb ook de iphone 5s.

En ik heb het (tot nu toe) alleen bij een persoon.

xSetjeslover schreef:
Adindaa schreef:

Heb voor het andere probleem geen oplossing, heb ik ook namelijk met 1 persoon. Zij heeft een hele lage kwaliteit mobiel en ik denk persoonlijk dat ik daarom die filmpjes niet kan openen.

De andere snaps kan ik wel zien door het "gesprek" te openen. Dan moet je het filmpje naar rechts slepen zegmaar.

De persoon die mij die snap heeft gestuurd heeft een samsung s5 dus ik denk niet dat het daar aan de kwaliteit ligt.

Maureen95 schreef:
Hmm raar. Ik dacht dat het misschien kon liggen aan de nieuwe functie van snapchat dat jullie telefoon het niet aankan. Hebben jullie snapchat allemaal geupdated op de laatste update?

Ik heb als het goed is gewoon de laatste versie ervan, er staan namelijk geen updates.

wiktoria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 10:55

xSetjeslover schreef:
Adindaa schreef:

Volgens mij heb ik geen andere snapps ontvangen, ik heb er lig geen melding over ontvangen, tenzij dat ook al niet doet...

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 11:04

Als er meer mensen zijn met een iphone 5s die het probleem hebben kan het daaraan liggen.

wiktoria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 11:27

Maureen95 schreef:
Als er meer mensen zijn met een iphone 5s die het probleem hebben kan het daaraan liggen.

Kan dat dan ergens gemeld worden, of moet ik wachten op een nieuwe update?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 11:40

Het is een gokje :P Mijn kennis reikt niet zover haha. Je zou anders eens kunnen googles op snapchat problemen met iphone 5s :)

wiktoria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 11:42

Oh top, dankjewel!

wiktoria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 00:03

Ik kon de snap nog steeds niet openen, maar toen ik net keek was die ook nog verdwenen, iemand hier last van?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 00:09

Hier een 4s met af en toe dit probleem. Dan moet ik het gesprek via instellingen wissen en daarna doet alles t weer. Overigens, als je op de naam staat en naar rechts swiped dan kom je in die chat met die persoon, als t goed is kan je dan wel al die andere snaps openen behalve dat ene filmpje.

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 16:20

ik heb een iphone 6! misschien iphone probleempje?