Via deze weg stel ik deze advertentie voor mijn opa op !
Mijn opa is in April na een gelukkig huwelijk helaas weduwnaar geworden en is toch wat eenzaam
En nu stelde ik voor om het via internet te proberen en warempel dat leek opa wel wat !
Personalia :
Jurjen Betten .
27 eh 72 lentes jong .
Zeer actief , verzorgd en levenslustig .
Opa is een actieve man van 72 .
Altijd bezig , staat midden in het leven een echte gezelligheidsman en wil alles voor je doen.
Opa is al 27 jaar Vrijwilliger in de gehandicaptenzorg , hier verzorgde hij altijd met zijn fjorden
de dagelijkse huifkarritten verder begeleidt hij ook Cliënten bij de dagelijkse zorg .
Hij word dan ook liefkozend Ome Jurre genoemd en is een onmisbaar iemand voor de cliënten .
Nu rijd hij dagelijks met de tractor de huifkar nog steeds rond maar is nog steeds een paardenman in hart en nieren , zijn hele leven is Opa bezig geweest met paarden en ook nu nog al hij de kans krijgt .
Verder is Opa vrijwilliger in de avonduren in de bejaardenzorg en actief in het verenigingsleven van de plaatselijke carnavalsvereniging .
Opa is een vrolijke , lieve , sociale man die van gezelligheid en mensen houd
Omdat Opa helaas begin April weduwnaar is geworden slaat de eenzaamheid een beetje toe en is Opa op zoek naar een lieve gezellige vrouw voor wat kopjes koffie gezelligheid , gezelschap en eventuele gezellige fietstochtjes in de prachtige Drentse natuur .
Ben of ken jij die leuke , lieve ,gezellige vrouw die ook op zoek is naar wat gezelschap dan horen wij graag van je .
Telefoonnummer is via PB bij mij te verkrijgen en eventuele vragen staat mij PB box natuurlijk ook voor open .
2015-10-04_03-59-33 by jessyka, on Flickr
DSCF7011 by jessyka, on Flickr