Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij was nogal aan de dikke kant en had overal haar
Verder echt een geweldige vent, dus ik heb 'm gefriendzoned
Hij was wel helemaal hoteldebotel van mij, dus dat was in het begin best awkward. Maar toch contact gehouden, veel gepraat en nog een paar keer als vrienden wat afgesproken.
WAT een lekker ding! Maar ik was te bang dat te zeggen, omdat ik 'm al eens had afgewezen. Een meisje van zijn klas was ook helemaal gek van hem (wie niet
),ik was stikjaloers. Ik heb al m'n flirtskills ingezet en binnen een week kwam hij nog eens langs. En toen hebben we gekust
Ik was nog altijd zijn eerste keuze, hihi.
Overigens was zijn gezonde gedrag snel over toen we wat kregen
De kilo's zitten er weer aan, de haren zijn altijd gebleven, maar hij is de beste vriend die ik ooit heb gehad en wil hebben
Maar ik zou bijvoorbeeld niet vallen op iemand die 20cm korter is dan ik ben. Dat vind ik gewoonweg niet aantrekkelijk, dan word ik niet verliefd en vallen dus de imperfecties ook niet weg.
) 
maar extreem veel te dik of echt graatje mager. Geen idee of ik dat opzij zou kunnen zetten.
best genant om over je zelf te merken eigenlijk, karuna schreef:Ik ben zeker niet perfect, ben zelfs gehandicapt en zou daarom alleen al geen enkele mening mogen hebben.
in iemand aantrekkelijk vinden gaat het om de dingen die je wel hebt: sprankelende ogen, een mooie glimlach, kuiltjes in je wangen, sproetjes, een mooie bouw, etc... De dingen die je niet hebt (neem aan dat er door je handicap iets wegvalt) tellen niet voor iedereen mee!
kort en breed. Door helaas te weinig kunnen sporten en dwarse darmen is mijn middengedeelte niet meer het vormpje dat het ooit had. Maar wat me wel opvalt, los hiervan dat het lijkt als je vrijgezel bent het ergens geschreven staat waar ik het niet zie staan. Krijg de neiging bordje om te doen. Niet beschiktbaar.
maar dat zijn vooral mannen met een maatje of heel veel te veel.