) We hebben het wel uitgelegd en dan zeiden ze steeds:"Geeft niks, we komen wel een andere keer koffie drinken als jullie wat op orde zijn." (Het gaat hier om verschillende buren, niet dat al 5x dezelfde buren langs zijn geweest)Nu zijn we een week verhuisd, nog lang niet zo opgeruimd als ik graag zou willen maar ik vermoed dat we ze nu iig met fatsoen zouden kunnen ontvangen. Alleen nu heb ik dus geen flauw idee hoe ik contact ga maken
- Zelf langs de deur gaan met bloemen? Maar dan denken ze misschien dat we onszelf op dat moment bij hun willen uitnodigen, terwijl we ze juist best hier willen ontvangen nu. Plus dat ik me niet wil opdringen, misschien sta ik wel voor de deur terwijl het hun heel slecht uitkomt..
- Afwachten tot ik ze toevallig een keer tegen kom en dan proberen een afspraak te maken? Maar misschien kom ik ze pas heel laat weer tegen en tegen die tijd denken ze dat we asociaal zijn en geen contact willen..
Of kan ik sowieso beter wachten tot we meer opgeruimd zijn, want nu staan er nog best veel dozen en we zijn nog niet 100% klaar. Dus straks komen ze en dan krijgen ze misschien een beeld van ons dat we heel erg slordig zijn
Maar het kan ook nog wel even duren voor we echt klaar zijn met uitpakken/inrichten. Heeft iemand tips hoe je zoiets aanpakt? Voor de duidelijkheid: ik vind het echt heel erg leuk dat we nu op een plek wonen waar je je buren ook echt kent, dus het is niet dat ik dit met tegenzin doe. Maar mijn vriend en ik zijn allebei nogal verlegen dus we weten gewoon niet hoe we nu het best contact kunnen leggen.
Ik zal het vanavond eens aan mijn vriend voorleggen, maar idd over een paar weken koffie en gebak op een zondagmiddag durven zelfs wij misschien wel
Dank voor de tips!
Dus die wil ik ook wel uitnodigen (+ die zijn iets meer van onze leeftijd dat onze "echte" buren). Tegenover staat een blok rijtjeshuizen, daarvan doe ik denk ik ook alleen de mensen die echt tegenover ons wonen en niet het hele blok (dat zijn dan 3 rijtjeshuizen).