Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Verder koop ik er weleens meubels die ik dan opknap en door verkoop.

HorseyDude schreef:Wie doet dat ook? Ik ga vaak van de ene winkel naar de andere, ook koop ik daar tegenwoordig mijn broeken en zo. Alles wordt ineens zo goedkoop voor je portemonnee als je daar kleding koopt en dergelijke...
Altijd wel wat te vinden in zulke zaken, en het is nieteens zo verkeerd....
Zo heb ik al eens een leuke spijkerrok en een hip katoenen vest, zo'n grofgebreid geval, gescoord, maar ook allerlei andere zaken.

Zoolgangster schreef:HorseyDude schreef:Wie doet dat ook? Ik ga vaak van de ene winkel naar de andere, ook koop ik daar tegenwoordig mijn broeken en zo. Alles wordt ineens zo goedkoop voor je portemonnee als je daar kleding koopt en dergelijke...
Altijd wel wat te vinden in zulke zaken, en het is nieteens zo verkeerd....
Ik vind het ook altijd wel leuk om even rond te neuzen. Bloedlink, want voor ik het weet heb ik iets leuks gezien dat ik wil hebben.Zo heb ik al eens een leuke spijkerrok en een hip katoenen vest, zo'n grofgebreid geval, gescoord, maar ook allerlei andere zaken.
Ook breng ik mijn oude spullen daar graag heen, omdat ik in de buurt van zo'n zaak woon. Erg handig, vooral omdat we geen zolder hebben en we dus al snel te veel zooi krijgen.
Durante schreef:ik wist niet dat ze in de 2ehands ook jonge koeien verkochten? Of bedoel je vazen?Zo af en toe loop ik wat kringloopwinkels binnen; doe dan een route langs/door de stad heen, dan doe ik zo 3 winkels achterelkaar aan waar ik even lekker doorheen slenter.Kleding koop ik er nooit,maar wel bijvoorbeeld vaarzen, bloempotten, dingetjes voor in de tuin, en soms een boek.
Een Vaars is een jonge koe
Vicky_Belle schreef:Ik shop nooit never in de Primart of andere supergoedkope winkels. Na 3 keer wassen zijn de kledij vormloos en zie ja al pluisjes! Weggooien dan maar want 2dehands verkoopt dat ook niet meer.
Primart is dan wel goedkoop maar heel slecht voor de economie en de ecologie, dat vind ik persoonlijk niet kunnen. 2de hands is economisch en ecologisch TOP!

..