Van KPN naar Tele2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sem_

Van KPN naar Tele2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-15 22:31

Hallo allemaal,

Ik denk erover om een abonnement af te sluiten bij StudentMobiel, momenteel zit ik bij KPN
(Sim Only). Ik lees echter erg veel slechte verhalen over Tele2 (waar ik naar wil overstappen).

Bokkers slechte/goede ervaringen? :)

Jilletje

Re: Van KPN naar Tele2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:33

ik zit met pcies het zelfde!!! ik was aan het googlen vanmiddag maar durfde de stap toch niet te zetten hoewel tele2 wel een gunstige aanbieding heeft

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:41

Tele2 noem ik TeleNee.
Ik heb er een abonnement bij gehad, en nee, dat doe ik niet meer. Blij dat ik ervan af ben.

Slecht bereik, bagger klantenservice, geen 4g (weet niet of dit belangrijk is?) en als ze storing hebben tikt je mb's wel lekker door.

En zijn zat andere providers met een goede aanbieding. Mijn advies: lekker verder kijken ;)
Je gaat er echt op achteruit als je van KPN naar Tele2 gaat.

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 15:40

Ik heb momenteel ook een abonnement van Studentmobiel en ik ben er erg blij mee!
Ik heb zo goed als overal bereik, heb op veel plaatsen 4G en tot nu toe is de klantenservice erg goed (ik heb nog geen klachten oid gehad, ik weet niet hoe ze zijn met het behandelen van klachten). Volgend jaar mag ik een nieuw abonnement en ik denk dat ik dan weer voor Studentmobiel ga.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 15:41

Ik vond Tele2 verschrikkelijk, bij KPN heb ik sms en bellen en internet, Tele2 was of of of zeg maar..

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 15:42

Hier ook al 3 jaar bij tele2 ook via studentmobiel. Ik heb er geen problemen mee

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 15:47

Ook ik zit al ruim 3 jaar bij Tele2 via studentmobiel.
Tot nu toe prima service, sinds een week (gratis overgeschakeld) 4G en vrijwel altijd bereik.

Edit: via studentmobiel kan je bij Tele 2 ook nog een student-abonnement afsluiten, is goedkoper.
Je moet er el een college kaart voor kunnen laten zien, al hebben ze er bij mij niet naar gevraagd.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 15:53

Ik heb nu ook tele 2.. tijdelijk,. omdat die simonly per maand opzegbaar is en ik wacht op een nieuw toestel met nieuw abbo.. die dus geen tele 2 word. Slechte dekking.. Al zit ik daarvoor volgens verschillende zaken ook voor op een **** piep plek..

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:01

Ik heb al 3 jaar Tele2, inmiddels inderdaad ook over naar 4G, wat het prima doet!
Mijn bereik is sowieso heel goed, heb op de meest onmogelijke plekken prima bereik.

Nooit klachten gehad in de afgelopen drie jaar!

xAntoinettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:02

Nee, nooooit doen! Echt niet. Heb een abbo van €20-, en kreeg opeens een rekening van bijna €90-,. Ik was over mn limiet heen gegaan, maar had geen smsje daarover gehad. En ik ga noooit over mn MB's heen, hou altijd over. Daarbij komt ook nog dat je op veel plekken zeer slecht of geen bereikt hebt. Je bent gewaarschuwd :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:04

Als je KPN gewend bent vast de rest al gauw tegen. :=

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:06

xAntoinettex schreef:
Nee, nooooit doen! Echt niet. Heb een abbo van €20-, en kreeg opeens een rekening van bijna €90-,. Ik was over mn limiet heen gegaan, maar had geen smsje daarover gehad. En ik ga noooit over mn MB's heen, hou altijd over. Daarbij komt ook nog dat je op veel plekken zeer slecht of geen bereikt hebt. Je bent gewaarschuwd :)

Ik krijg gewoon netjes elke maand 2 smsjes. Eentje bij 80% en eentje bij 100% (mocht ik aan de 100% komen haha)

xAntoinettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:07

xSannee schreef:
xAntoinettex schreef:

Ik krijg gewoon netjes elke maand 2 smsjes. Eentje bij 80% en eentje bij 100% (mocht ik aan de 100% komen haha)

Ja, die van 80% krijg ik ook maar toen heb ik helemaal niks gehad. Ja, een rekening van 90€.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:10

Oh meid nooit maar dan ook nooit doen, ik heb die stap gemaakt en elke haar op mijn hoofd heeft er spijt van.
Eind augustus liep mijn abonnement af en guess what. Kreeg ik gisteren een rekening van 42,74 voor een abonnement van 20 euro terwijl ik het abonnement de laatste 2 maanden niet heb gebruikt.
Bij wederhoor ben ik er achter gekomen dat ik nog in hun bestand stond... Altijd fijn die ' kleine' foutjes.

Verder heel vaak geen internet, zelfs regelmatig geen bereik, geen moedwilligheid met helpen tot een oplossing. Voorstel voor afkoping gedaan, wilde ze ook niet

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 16:32

Als ik het zo hoor denk ik dat ik toch lekker bij KPN blijf, dan maar wat meer betalen.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:40

Ik ben ook overgestapt van KPN naar Tele2, maar wat een drama, amper bereik, mijn MB's gaan opeens sneller dan toen ik nog bij KPN zat.

Ik had bij KPN een SimOnly en ik vond 30 euro toch wel een beetje prijzig en bij Tele2 kreeg ik het zelfde voor de helft van de prijs.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 22:48

okee ik heb gekozen om bij kpn te blijven :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 17:45

Ik ben overgestapt van T-Mobile naar KPN en vind het echt een verademing. Altijd goed bereik en ik doe ruim lang genoeg met mijn MB's, terwijl ik eerder altijd in de knoei zat. Vind iets meer betalen wat dat betreft wel de moeite waard :o