Aanstaande vrijdag heb ik een hospiteer avond, waarbij er elke 20/30 minuutjes 2 of 3 personen komen hospiteren. Geen idee hoeveel in totaal, maar in ieder geval genoeg dat ze iemand kunnen kiezen na deze avond. Nu is het een kamer die erg chill is en heel erg goedkoop, dus ik ben een klein beetje (heel erg) aan het azen hierop.
Nu moeten wij al een vragenlijst invullen en deze ook meenemen, maar dus ook 'iets leuks'. En dat is het punt waar ik op vast loop. Ik ben meestal erg creatief, maar ik moet gewoon iets hebben waardoor ik eruit spring en mijn kansen iets vergroot worden

Wat informatie wat ik zoal over de mensen heb gelezen die deze avond dus organiseren:
- 3 mannen/jongens, allen (wss) 21+, waarschijnlijk homoseksueel (allemaal, of iig 1)
- Kijken graag voetbal (favoriete club geen idee)
- Eten minimaal 1x per week samen
- Gamen graag (bordspel, pc, ...)
- Zijn vrij opgeruimd in gemeenschappelijke ruimtes
- Kijken soms films met elkaar
- Roken niet, doen geen drugs
- Drinken volgens mij ook wel graag een biertje, gaan ook wel graag stappen
Ik wil er wel een persoonlijke draai aangeven, iets wat ook mij omschrijft/weergeeft. Dus ook wat info over mij:
- 22 jaar
- Ik kijk alleen naar oranje, geen voetbal fan

- Houd erg van koken/bakken
- Game graag
- Fotografie, schrijven doe ik graag
- Kijk veel films en series
- Zit veel op 9gag
Het moet iets zijn wat makkelijk mee te nemen is, wat ze misschien later kunnen openen en waar ze nog iets aan hebben voor langere tijd. Ik vind nuttige cadeaus altijd wel prettig om te geven

Wie wil mij helpen?