Toen ik net een glas melk inschonk kreeg ik ineens een vage herinnering aan vroeger. Er was geloof ik een soort vloeibaar bananenspul wat je aan je melk kon toevoegen en dan had je melk met een bananensmaakje. Kan iemand mij vertellen wat dit is? Ik ben ondertussen al een half uur aan het nadenken maar ik kom er gewoon niet op
Ik weet wat je bedoelt! Dat kon je in je glas melk spuiten en dan had je milkshake!
Ik weet niet meer hoe het heet, maar de bananenmelk van Campina smaakt vrijwel hetzelfde
PoelieWoelie
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-15 15:39
loez schreef:
Geen idee Ik weet in elk geval dat ze in duitsland overal bananenmelk hebben. Zoals Yogi of Chocomel, alleen iets minder dik!
Oh maar dat hebben wij ook hoor, Fruitmelk van Campina In aardbei en banaan.
Daenerys
Geplaatst: 25-09-15 15:39
Wij hadden vroeger Splash, dat was een soort slagroombus en als je dat in je melk deed kreeg je een soort van milkshake. Kwam in de smaken aardbei en banaan. Weet niet of je dat bedoeld?
Weggebokt
Geplaatst: 25-09-15 15:40
Nesquik? die met dat konijntje?
PoelieWoelie
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-15 15:40
Kayleigh_ schreef:
Ik weet wat je bedoelt! Dat kon je in je glas melk spuiten en dan had je milkshake!
Ik weet niet meer hoe het heet, maar de bananenmelk van Campina smaakt vrijwel hetzelfde
Ja, inderdaad! Die bedoel ik!
Ik kan me alleen niet meer herinneren hoe het eruit zag haha
PoelieWoelie
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-15 15:41
Daenerys schreef:
Wij hadden vroeger Splash, dat was een soort slagroombus en als je dat in je melk deed kreeg je een soort van milkshake. Kwam in de smaken aardbei en banaan. Weet niet of je dat bedoeld?