Mijn mening is dat de meeste vrouwen niet een seksuele relatie starten zonder dat ze er een eventueel toekomstperspectief in zien.
Ik zeg dus niet dat het meteen een partnerrelatie moet zijn, maar wel dat er een kans inzit dat het een relatie wordt. Ooit, wellicht, tenzij, mits en etc.
Mijn vriend zegt dat het aantal vrouwen die dit wel doen nog wel eens hoger zou kunnen liggen dan ik zou denken.
Ik hang trouwens geen oordeel aan ja of nee. Het is 2015 dus iedereen mag zijn gang gaan wat dat betreft.
Mijn eigen antwoord is nee, voor mij is seks nu eenmaal verbonden met een vorm van liefde/verliefdheid/genegenheid.
. Al merk ik dat ik er nu bij lange na niet meer zo makkelijk in ben als wat jaartjes terug.
). Eerst een relatie van twee jaar en vervolgens nog een van drie jaar gehad en ben blij nu even vrijgezel te zijn, wel een leuke jongen ontmoet waar ik ontzettend veel plezier mee heb maar hoef er absoluut geen relatie mee, vind het wel even prima zo. Mochten die gevoelens in de toekomst nog wel komen weet ik dat hij er wel voor open staat, maar moet er nu gewoon nog niet aan denken